Kastamonu Entegre’den 50....
Kastamonu İtalya, SICAM Fuarı’nda
Kastamonu Entegre İNTERMOB’daydı
11. Ulusal Mobilya Tasarım...
Kastamonu Entegre, İSO 500’de...
Kastamonu Entegre 50 Yaşında
Kastamonu Entegre’den Bulgaristan...
Kastamonu Entegre, Çukurova’da...
Kastamonu Entegre’nin Enerji...
Kastamonu Entegre, 50 Okula...
Kastamonu Entegre’den Enerji...
Kastamonu Entegre, Avrupa...
Kastamonu Entegre İNTERMOB...
Kastamonu Entegre, Yurt Dışı Fuarları'ndaydı
Her yıl yenilerini ekleyerek geliştirdiği ürünlerini, uluslararası fuarlarda sektör profesyonellerine sunan Kastamonu Entegre, Mart ayında iki ayrı kıtaya uzandı.
Kastamonu Entegre, kuruluşunun 50. yılını doldurduğu 2019 yılında tempoyu arttırıyor. Şirketin mart ayındaki ilk durağı, mobilya sektörünün uluslararası buluşmalarından Technomebel fuarı oldu. Bulgaristan’ın Sofya kentinde gerçekleştirilen fuarda, mobilya sektöründen alıcılar, üreticiler ve tedarikçiler ile buluşan ve ürünlerini tanıtan Kastamonu Entegre’nin ikinci durağı Çin'in Guangzhou kentinde gerçekleştirilen Asya’nın ahşap işleme makineleri, mobilya üretimi ve iç dekorasyon fuarı Interzum oldu. Fuarlarda Floorpan TR ve Rusya serileri ile Artfloor TR serileri öne çıkarken, geçtiğimiz yıl piyasaya sunulan ekstra parlak Glossmax Pro ve ekstra mat Matplus serileri yoğun ilgi gördü. Fuarlarda ayrıca, mutfak ve banyo tezgahları Technotop ve Neotop ile parlak panel ürünlerinden Evogloss ilgi gören seriler arasında yer aldı. Interzum Fuar kapsamında açıklamalarda bulunan Kastamonu Entegre CEO’su Haluk Yıldız, son trendleri yansıtan ürün gruplarını, dünyanın dört bir yanında sektör profesyonelleriyle paylaştıklarının altını çizerken, özellikle de ürün çeşitliliği ile rakiplerinden farklılaştıklarını vurguladı. Ürünlerinin, farklı coğrafyalardan 100’ü aşkın ülkede tercih edildiğini vurgulayan Yıldız, 50. yıllarında özellikle de dış pazarda büyümeye odaklı bir strateji güdeceklerini belirtti: “Geçtiğimiz yıl, ciromuzun yüzde 50’den fazlasını yurt dışındaki tesislerimizden ve ihracattan elde etmiştik; bu yıl ise hedefimiz, bu oranı %60’a çıkarmak. Gerçekleştireceğimiz ihracat atağı ile birlikte 220 milyon dolara ulaşmayı hedefliyoruz.”Yıldız, Kastamonu Entegre’nin, dünyanın farklı lokasyonlarındaki fuarlara katılmaya devam edeceğini sözlerine ekledi. |