Kaleseramik ve Gorbon'dan İşbirliği
Kale, Tüketiciye Sanal Deneyim...
Kale Grubu, Rusya'daki Fabrikasını...
Edilcuoghi’nin Yeni Serisi K-Greige
Kalebodur, MIPIM'de Mega Projeleri...
Kaleseramik, Pakistan Pazarına Girdi
Çanakkale Seramik'ten ‘Nuxe’ Serisi
Kale'den "Dijital" Mağazacılık Devri
Türkiye seramik sektörünün lider firmalarından biri olan Kaleseramik; tüketicinin hayatını kolaylaştırmayı amaçlayan teknolojik uygulamalarıyla dijital mağazacılık devrini başlatıyor.
28. Unicera Uluslararası Seramik Banyo Mutfak Fuarı'na; Çanakkale Seramik, Kalebodur ve Kale markalarının yanı sıra İtalya'da satın aldığı Edilcoughi ve Edilgres markalarıyla katılacak olan Kaleseramik’in, Avrupa’da ilk 3, dünyada ise ilk 12 dev firmadan biri olduğunu vurgulayan Kale Yapı Ürünleri Grubu Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı H. Derya Ercan, “Her biri alanında öncü markalarımızla, farklı yaşam tarzlarına hitap eden ürünler ve hayatı kolaylaştıran işlevsel çözümler sunuyoruz. Tüketiciyi tasarım oluşumunun içine katan ve herkesin kendi yaşam alanlarını kurgulamalarını sağlayan yenilikçi ürünlerimiz ve mağazacılıkta dijital uygulamalarımızla sektörde ilklere imza atmaya devam edeceğiz. Tüketicilere banyosunu tasarlama olanağı veren ‘Kale 360’ uygulamasından sonra, sektörde ilk kez hayata geçirdiğimiz sanal gerçeklik teknolojisini mağazalara taşıyarak, tüketicinin hayalindeki banyoyu gözünün önüne getiriyoruz, satın almadan deneyimlemesini sağlıyoruz” dedi. Kale’nin fuarda ziyaretçilere sunduğu en önemli yeniliklerden birinin ‘sanal gerçeklik’ uygulaması olduğuna dikkat çeken H. Derya Ercan, şunları söyledi: “Günümüzde dünya bambaşka bir yöne gidiyor ve her şey dijital uygulamalarla zenginleşiyor. Biz de her zaman tüketiciyi dinleyen ve onların beklentilerini dikkate alan bir firma olarak, bu değişimin sıkı takipçisi ve uygulayıcısız. Tüketicinin banyosunu değiştirmek istediğini ama nasıl bir sonuç elde edeceğine dair belirsizliklerle dolu bir süreçten korktuğunu görüyoruz. Bu dijital dönüşümü aslında, müşterilerimizin bu süreci daha eğlenceli, daha keyifli ve banyolarının neye dönüşeceğinden emin olmaları için gerçekleştiriyoruz. 1000 metrekarelik alanı 2 metrekareye sığdırarak mağazalarımızı tüketicinin ayağına götürdüğümüz ‘Oculus’ teknolojisiyle, kullanıcının son derece etkili olduğu bir alan yaratıyoruz. Müşterilerimize, ‘Bir karar vermeden önce gelin sanal gerçeklik gözlüğünden bakın’ diyoruz çünkü beğendiği ürünleri, kendi banyosundaki yerleşimiyle, gerçek mekan derinliğinde ve canlılığında görebilen tüketici, artık nasıl bir banyoya sahip olacağından emin oluyor. Tüketicinin, gözlüğü taktığında, adeta içinde dolaştığı, mekanların her yerini rahatlıkla görüp inceleyebildiği ‘Oculus’ uygulamasını, Mart ayı içinde tüm Kale mağazalarında kullanıma sunacağız. Kullanıcıya benzersiz bir deneyim sunduğumuz, ‘Kale 360’ ile entegre olan bu uygulamayla, dijital mağazacılık devrinin kapısını aralıyoruz.”
Kale’den ödüllü banyo çözümleri |