19. İzocam Öğrenci Yarışması
İzocam’dan Yeni Cephe Levhası
İzocam'dan Endüstriyel Bina Levhası
18. İzocam Öğrenci Yarışması Sonuçlandı
18. İzocam Öğrenci Yarışması
İzocam’dan Usta Dostu Ara Bölme Levhası
17. İzocam Öğrenci Yarışması...
17. İzocam Öğrenci Yarışması...
17. İzocam Öğrenci Yarışması’nda...
İzocam’dan Multi Konfor Binalar Kitabı
İzocam Kalibel İç Cephe Yalıtım...
İzocam’dan Boru ve Sayaç Yalıtımı
İzocam’dan Yeni Odek Plywood
İzocam'dan MYK Mesleki Yeterlilik...
İzocam Foamboard Teras Çatılar...
İzocam'dan Mesleki Yeterlilik...
İzocam, Enerji Tasarrufuna Dikkat Çekti
İzocam Yangın Dayanımı Sertifikası Aldı
İzocam Ar-Ge Stratejileriyle Yeni Hedeflerine Hazır
2017 yılının son 3 çeyreğinde bir önceki yılın aynı dönemine kıyasla %30’a yakın bir ciro artışı gerçekleştiren İzocam, önümüzdeki 5 yıl içinde 100 milyon dolarlık yatırım yapmayı hedefliyor.
İzocam, 2017 yılının son 3 çeyreğinde bir önceki yılın aynı dönemine kıyasla %30’a yakın bir ciro artışı gerçekleştirdi.2017 sonuçlarını değerlendiren İzocam Genel Direktörü Levent Gökçe, önümüzdeki dönem ile ilgili hedefleri5 yıl içinde 100 milyon dolar tutarında yatırım olarak açıkladı. İzocam’ın bu yıl 18.’sini düzenlediği Uluslararası Bayi Toplantısının mottosu ise “Kalkış İçin Hazırız” olarak belirlendi. Toplantıda,İzocam’ın sahip olduğu potansiyele ulaşmak üzere bayilerinin ve çalışanlarının hazır olduğu vurgulandı. 8-10 Şubat tarihlerinde gerçekleştirilen 18. Uluslararası Bayi Toplantısı , MCT CEO’su Tanyer Sönmezer’in Mega Trendler sunumu ile başladı ve ekonomiden bilgi teknolojilerine, yaşamın her alanındaki mega trendlere dikkat çekildi. İzocam Yönetim Kurulu Başkanı François-XavierMoserise yaptığı konuşmada Türkiye’deki yalıtım pazarının potansiyelinin çok yüksek olduğunu, İzocam’ın da bu potansiyeli en iyi şekilde gerçekleştireceklerine inandıklarını vurguladı. Dünyadaki ve Türkiye’deki trendleri değerlendiren İzocam Genel Direktörü Levent Gökçe ise konuşmasında, pazarlamanın değişen dünyasından, yeni hedef kitlelerden ve yeni pazarlama modellerinden söz ederek, Türkiye’deki yalıtım sektörünün uzun vadede sadece kentsel dönüşüm ekseninde değil, renovasyongibi diğer alanlarda da gelişeceğinin altını çizdi. Gökçe, sektörün katma değeri yüksek ürün ve uygulamalara ihtiyacının olduğunu belirtti. Yılın son 3 çeyreğinde ciro artışı %30 Satış şampiyonlarına ödül
|