b>Submedia, Türkiye’nin ilk, dünyanın 5. tünel reklamını başlattı.İstanbul Metrosu’nun karanlık duvarları 24 Ocak’ta şenlendi. Üstelik durağan, ilginç ışıklandırmalar ya da akla gelmedik malzemeler değil farkı yaratan; Submedia, dünyada öncüsü olduğu uygulamayı İstanbul Metrosu’nda da Şişli-Gayrettepe istasyonları arasındaki tünelde başlattı.
“Metroda Hareketli Reklam Uygulaması”, ABD, Japonya, Hong Kong ve Romanya’dan sonra beşinci ülke olarak Türkiye’de de hayata geçti.
Yeni Mecra
Dünya metroları, yılda 50 milyardan fazla insanı taşıyor. Metro duvarlarını reklam mecrası olarak kullanmak çok yeni bir fikir değil. Ancak, metro duvarı kullanımı, yolcu iniş/binişi sırasında beklenen istasyonlarla sınırlıydı.
Metroda, tren hareket ettiğinde geçilen tünel duvarlarını mecraya dönüştürmek, bu uygulamanın ilk parlak ışığı. Tünel içi reklamcılık metro kullanıcılarının çok güçlü bir etki ile yakalanmasını sağlıyor. Reklam verenler bu yeni medyayı son derece etkili ve başarılı buluyorlar.
Yeni Teknoloji
Metroda, tünel boyunca duvarlara özel bir teknoloji ile yerleştirilen görseller, yolcuların daha önce hiç karşılaşmadığı görüntüler sunuyor. Karanlık, ürkütücü tünel duvarları, renkli, canlı ve sevimli bir hale dönüşüyor. Kısa ama önemli bir sürede, yolculara rahatlatıcı ve eğlenceli bir görüntü, reklam verene de yeni ve dikkat çekici bir mecra sunuluyor.
Submedia, Artık Türkiye’de
Submedia, metro, tren, asansör, yürüyen bantlar gibi alanlarda, hareketli reklamlar ile dünya çapında bu konuda tam yetkili şekilde hizmet veren ilk ve tek firma.
Metroda İlk Reklam: Siemens
İstanbul Metrosu yolcuları, tünel duvarlarında ilk olarak, Siemens’in hareketli reklamını izliyor.
|