Isısan'dan Nöbetçi Servis
Kombiden klimaya, yüksek teknolojili ısıtma sistemlerinden soğutma ve havalandırma sistemlerine kadar uzanan geniş bir ürün yelpazesine sahip Isısan, yurt çapında 350 servis noktası ile 7 gün 24 saat teknik servis hizmeti veriyor. Isısan teknik servislerinde, kullandıkları en gelişmiş alet ve ekipmanlar hakkında ve müşteri ilişkileri yönetimi
Kombiden klimaya, yüksek teknolojili ısıtma sistemlerinden soğutma ve havalandırma sistemlerine kadar uzanan geniş bir ürün yelpazesine sahip Isısan, yurt çapında 350 servis noktası ile 7 gün 24 saat teknik servis hizmeti veriyor. Isısan teknik servislerinde, kullandıkları en gelişmiş alet ve ekipmanlar hakkında ve müşteri ilişkileri yönetimi konusunda özel eğitim almış güçlü bir teknik kadro görev yapıyor. Teknik servis kalitesinin müşteri memnuniyetindeki önemine değinen Isısan Isıtma ve Klima Sanayi A.Ş. Genel Müdürü Selman Tarmur, kesintisiz hizmet ile tüm müşterilerine avantaj sağladıklarını belirtti. Tarmur şunları söyledi: “Tüm ürün gamımız için gün ve saat sınırlamasını ortadan kaldırarak 24 saat kesintisiz servis hizmeti veriyoruz. Müşterilerimiz güçlü bir donanıma sahip, güler yüzlü, onları tam olarak anlayan ve gereksinimlerine eksiksiz yanıt veren ekibimizi her ihtiyaç duyduklarında yanlarında buluyorlar. Hafta sonları, resmi tatiller ve bayramlarda da devam eden servis hizmetlerimizin en önemli özelliği, temelinde teknoloji kadar insana yapılan yatırımın da olmasıdır. Bize yüksek müşteri memnuniyeti ve sadakati getiren uygulamamızı önümüzdeki dönemde de sürdüreceğiz.” Isısan mutlu müşteriler yaratıyor Türkiye çapında dağılmış 350 servis noktası ile müşterilerinin çağrılarını en hızlı şekilde yanıtlayan ve gelişmiş bir Müşteri İlişkileri Yönetimi yapısına sahip olan Isısan, servis kalitesini merkezi olarak düzenli şekilde kontrol ediyor. Müşteri memnuniyetini ölçmek için yazılı ya da kısa mesaj yoluyla anketler düzenliyor. Tüm müşterilerinin sahip oldukları cihazların ilk çalıştırma anından itibaren, garanti kapsamındaki periyotlar dışında dahi takibini sağlıyor. Her biri kurumsal yapıya sahip olan ancak merkezi olarak denetlenen Isısan yetkili servislerinde görevli teknik kadroya kullandıkları gelişmiş alet ve ekipmanların yanı sıra, “Mutlu Müşteri Yaratmak”, “İş Güvenliği ve İşçi Sağlığı” gibi konularda eğitimler veriliyor. Teknik kadronun yanı sıra, call-center çalışanları da müşterilerin çağrılarını en iyi şekilde karşılamak üzere eğitim alıyorlar. |