Grohe Lineare’ya Yeni Görünüm
Grohe, Grome Ortak Girişiminin...
Grohe’den Kişiye Özel Duş Deneyimi
GROHE Red ile Tek Dokunuşla...
Grohe’den Yeni Akıllı Su Güvenliği...
Grohe Sensia Arena Akıllı...
Grohe’den Eurocube Joy Batarya
Banyoda da Su Tasarrufu Yapın
Kamuya Yarı Açık Tesisler...
GROHE Seramik Ürün Grubuyla Büyüyecek
GROHE Öğrencileri Dijital...
Su Tasarrufunda Evde Dikkatli,...
LIXIL Corporation'dan Yeni...
GROHE Blue® ile Mutfak Bataryanızdan...
Yüzde 100 Kübik Banyo Tasarımı
XS’den XL’e Kadar Her Banyo ile Uyumlu!
Yeni Zedra Touch: Kullanışlı...
GROHE’den Tüm Duyulara Hitap...
GROHE’den Bebeğinizin Banyo Keyfi İçin…
GROHE’den Kişiselleştirilebilen...
Tasarım ve Fonksiyonda Denge;...
GROHE’den Rainshower® WaterColours...
GROHE’den Grandera
GROHE Life!Center İstanbul’da Açılıyor
Dünyanın önde gelen sıhhi tesisat donanımları sağlayıcısı GROHE'nin Türkiye operasyonu, yenilikçi ürünleri ve Türkiye’de gelişen faaliyetleriyle ilgili bilgiyi GROHE Doğu Akdeniz Bölgesi Başkan Yardımcısı Serhat Sabaz ile GROHE Orta Doğu ve Afrika Bölgesi Başkanı Simon Shaya aktardı.
Simon Shaya ve Serhat Sabaz
Toplantının başında Serhat Sabaz’ın tanıtımıyla söz alan GROHE Orta Doğu ve Afrika Bölgesi Başkanı Simon Shaya İstanbul’da haftasonu beklenen yağmurdan söze girerek yağmur ve suyun tam da bu toplantının ve GROHE’nin eğildiği konu olduğunu vurgulayarak öncelikle GROHE’nin kimliği, pazardaki yeri ve dünya yapılanması üzerine odaklanan bir sunum yaptı. Ana ilkelerinin su deneyiminden en üst düzeyde keyif alırken en az miktarda su tüketen ürünler üretmek olduğunu bu nedenle yarattıkları teknolojilerin de estetik ve işlevsel ürünlere hizmet ettiğini belirtti.
"Türkiye bizim için önemli” Birçok pazarda bölge lideri olduklarını belirten Shaya özellikle son 5-6 yıldır odaklandıkları ülkelerden biri olarak Türkiye’nin önde geldiğini 2-3 ay içinde açacakları “GROHE Life!Centre” (Yaşam Merkezi) ile daha görünür kılacaklarını ifade etti. Bu yaşam merkezinin son kullanıcılar gibi mimar ve proje geliştiriciler için ürünleri ve kullanımları gösteren niteliğinin önde olacağı ayrıca bunu tamamlayan birçok işlevi barındıracağını kaydetti. New York, Singapur, Mumbai gibi metropollerin ardından Türkiye’de İstanbul’da böyle bir merkez açmanın onlar için önemli olduğunu; İstanbul’u özelikle Orta Doğu ve Afrika için bu bölgeye açılan bir kapı işlevinde gördüklerini belirtti. Ekonomik darboğazın, görünür olduğu İspanya ve Yunanistan dışında aslında İskandinav ülkeleri ve hatta bazı alanlarda Almanya içinde geçerli olduğunu belirten Shaya 20 yıl önce kayıp kıta olarak nitelendirilen Afrika’da Türk müteahhitlerin iyi varlık gösterdiğini, iş adamlarının bu bölgelere THY ile uçtuklarını ve İstanbul’un bu anlamda hem küresel ticaret hem de ulaşım anlamında ciddi bir iş aktarım noktasına dönüştüğünü ifade etti. Simon G. Shaya ve Serhat Sabaz Yeni banyo eğilimlerini neler belirliyor?
|