STRONG>2-4 Kasım 2011 tarihleri arasında Barcelona’da
gerçekleşen Dünya Mimarlık Festivali (World Architecture
Festival)’ne GROHE dördüncü kez sponsor oluyor. 2008
yılından bu yana her yıl 1.500’ün üzerinde mimarı, yeni fikirler,
projeler ve ürünlerle buluşturan Dünya Mimarlık Festivali, bu yıl da
global mimari topluluğunu buluşturmaya hazırlanıyor.
GROHE, global yaklaşımı ve markası için mükemmel bir platform olan Dünya
Mimarlık Festivali’ne dördüncü kez sponsor olarak, tasarım odaklı banyo ve
mutfak ürünleri ile uluslararası proje sektöründe de önemli bir rol
üstleniyor.
GROHE, festival ziyaretçilerini yeni ve yaratıcı ürünleri ile karşılıyor.
Özellikle banyoları bir rahatlama ve huzur merkezine dönüştüren GROHE SPA™
koleksiyonu üzerine odaklanan marka festival kapsamında ayrıca, Allure
Brilliant, GROHE Ondus® Veris ve GROHE Ondus® Dijital lavabo serileri ile
mimarlara özgür düşünce fırsatı sunan ürünlerini paylaşıyor.
GROHE ayrıca önceki yıllarda olduğu gibi bu yıl da “2011 Yılının Yapısı”
yarışmasının da sponsoru. En başarılı proje, başvuruda bulunan 700 yaratıcı
konsept içerisinden seçilecek. Dünya Mimarlar Festivali direktörü Paul Finch,
pek çok kez ödüller kazanmış olan GROHE’nin bu festival ve yarışma sponsoru
olarak ideal bir ortak olduğunu kaydederek,
“Mükemmel bir yapının başarı anahtarı tasarım, işçilik ve ürün seçimi
kombinasyonudur. GROHE ile gerçekleşen bu işbirliğinin de temelini bu yaklaşım
oluşturmaktadır. GROHE’nin festivali tekrar sponsor olarak destekliyor
olmasından mutluluk duyuyoruz” dedi.
|