Gizemfrit, Kurumsal Kimliğini Değiştirerek “Akcoat” Oldu
Hizmet verdiği farklı sektörlerdeki markalarını tek bir isim altında bir araya getiren Gizemfrit, faaliyetlerine “Akcoat” adıyla devam edecek.
Emaye, seramik, yapışmaz ve dekoratif kaplamalar, pigment ve cam olmak üzere 5 ana ürün grubunda üretim yapan Gizemfrit, kapsamlı bir dönüşüm projesini hayata geçirdi. 41 yıllık geçmişe sahip şirket, frit üretiminin yanı sıra, pek çok farklı sektöre yönelik faaliyetlerini, dünya genelinde yeni bir “çatı marka”yla devam ettirme kararı aldı. Bu doğrultuda şirketin ismi “Akcoat” olurken, logosunun da yenilendiği duyuruldu. Beyaz eşya, seramik, ev ve mutfak eşyaları gibi ürünlerin global markalarına kimyasal kaplama malzeme çözümleri sunan şirketin, tüm kurumsal kimliği de yeniden tasarlandı. Temelleri 1979 yılında atılan ve bugün Türkiye ve İspanya’da üretim tesisi, Çin ve ABD gibi ülkelerde ise satış ofisleri bulunan şirket, yılda 65 milyon dolarlık ihracatıyla küresel pazarda yüzde 12 pay sahibi. Akcoat, bir isim değişikliğinden fazlası Veysi Küçük Akkök Holding İcra Kurulu Başkanı Ahmet Dördüncü de Akcoat’un dünya markası hedefiyle başlayan değişim yolculuğunu desteklediklerini kaydetti. Akkök Holding’in Akcoat ile uluslararası arenada gücüne güç katacağına inandığını söyleyen Dördüncü şunları söyledi; “Ailemizin en genç üyesi, global bir şirket olan Akcoat ile gurur duyuyoruz. Akcoat’un başarılarla dolu bir geleceğe yönelik bu adımlarını heyecanla karşılıyoruz.” Yeni kurumsal kimlik geçmişe ve geleceğe vurgu yapıyor |