b>Merkezi Danimarka’da olan Velux Grubu’nun Velux Çatı Pencereleri Tic. Ltd. Şti. Türkiye Pazarlama Sorumlusu Tina Mobeck, hareketli bir inşaat sektörüne sahip Türkiye’nin kendileri için oldukça iyi bir pazar olduğunu söylüyor.
Velux’un Türkiye Pazarlama Sorumlusu Tina Mobeck, çatı penceresinin Türkiye için yeni bir ürün olduğunu belirterek, “Çatı kullanımına verilen önemin ve ilginin giderek arttığını görüyoruz. Bu nedenle hareketli bir inşaat sektörüne sahip Türkiye’nin ürünlerimiz için oldukça iyi bir Pazar olduğuna inanmaktayız” diyor. Mobeck, faaliyette oldukları diğer ülkelerde olduğu gibi Türkiye’de de bayiler aracılığı ile satış yaptıklarını belirterek, “Velux her türlü teknik ve mimari desteği sağlayarak, kullanıcılara çatı aralarını en iyi şekilde değerlendirmelerine yardımcı oluyor” diyor. Eğitime büyük önem verdiklerini vurgulayan Mobeck, “Satış ofislerimizin bulunduğu diğer ülkelerde olduğu gibi Türkiye’de de satış temsilcilerimizin sorumluluklarının başında ürün eğitimiz geliyor. Düzenli ziyaretlerle ve şantiye alanında yapılan birebir eğitimlerle ürünün daha sağlıklı kullanımını sağlamayı amaçlıyoruz. Yakın gelecekte ustalara yönelik eğitim seminerlerimiz artarak devam edecek” diyor.
Velux nasıl doğdu?
Velux Grubu, merkezi Danimarka’da olan, 40’tan fazla ülkede yaklaşık 8 bin çalışanı ile hizmet veriyor. Velux’un kurucusu Villum Kann Rasmussen 1940’larda ilk çatı penceresini geliştirdiğinde amacı çatı arasındaki ekstra metrekareleri günışığı ve temiz hava ile buluşturmaktı. Gördüğü birçok evde çatı araları ya depo olarak kullanılıyor ya da hiç kullanılmıyordu. Bu inanılmaz bir yer israfı demekti. Rasmussen bu harcanan metrekareleri kullanışlı mekanlara dönüştürmek için insanlara yardım etmeye karar verir. Böylece Velux Çatı Penceresi ortaya çıkar. Son 60 yılda Velux ismi ev sektöründe dünyanın en tanınmış markalarından biri haline gelmiş. Zamanla ürün çeşitlerini artıran, kalitesini devamlı ileriye taşıyan Velux, böylelikle satış şirketinin bulunduğu tüm ülkelerde market lideri konumuna gelmiş.
|