Her İl için Özel İmar Planı Geliyor
3. Köprünün Yarattığı Doğa...
3. Köprü Geçişi 3 Dolar + KDV
İBB 4 Günde 147 İmar Planı...
İstanbul'a Telafisi Olmayan...
3. Köprü Bağlantı Yolu Geldi,...
3. Köprü Bağlantı Yolları...
Üçüncü Köprü Bağlantı Yolları...
3. Köprü İnşaatında 'İkramiye' Krizi
'Kamulaştırma Yeni İmar Rantlarına...
Günlük Geliri En az 405 Bin Dolar Olacak
3. Köprüde İki Yaka Pazar...
3. Köprü'de Son 9 Metre
Birleşmeye Son 150 Metre
3. Köprüde Bir Erteleme Daha
247 Metre Kaldı
3. Boğaz Köprüsü'nde Sona Yaklaşılıyor
Bakan'dan Üçüncü Köprü Açıklaması
Köprüye Rapor Havalimanına Kule
3. Boğaz Köprüsünde Birleşmeye...
3. Köprünün Açılış Tarihi Belli Oldu
3'üncü Köprü Eyleminde Yola...
En Ağır Tabliye de Yerleştirildi
KOS 3. Köprü'ye Mahkeme Kararını...
'Bağlantı Yolları Değil, 3....
3. Köprü ile İlgili Önemli Açıklama
3. Köprü'nün Yeni İmar Planı İBB'den Geçti
İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) Meclisi, İstanbul 8. İdare Mahkemesi'nce iptal edilen 3. Köprü'nün bağlantı yollarına ilişkin hazırlanan yeni imar planını kabul etti.
3.Köprü ve Kuzey Marmara Otoyolu projesinin Sarıyer ve Beykoz gerigörünüm ve etkilenme bölgesinde yer alan bölümüne ilişkin imar planı değişikliği, yargının iptal kararı ardından İstanbul Büyükşehir Belediye meclisinden geçti. Birgün Gazetesi'nden Olgu Kundakçı'nın haberine göre, İstanbul 8. İdare Mahkemesi, iptal kararında Boğaziçi alanında kalan alanlarda yapılacak planlarda Boğaziçi Kanunu’nun uygulanması gerektiğini ve plan yapma yetkisinin İBB Başkanlığında olduğuna karar vermiş; Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nca yapılan planı yetki yönünden hukuka aykırı bulmuştu. 3. Köprü ve Kuzey Marmara Otoyolu’nun iptal edilen 1/5000 ölçekli plan değişikliği İBB meclisinden AKP’li üyelerin oylarıyla geçti. İBB Tarihi Çevre Koruma Müdürlüğü’nün görüşünde ise Çevre Düzeni Planı’na uyulması gerektiği belirtilerek “özgün karakterini koruyan köyler, tarım alanları, su havzaları, orman alanları, tarihi su yolları korunmalı; çevrelerine bu alanlara baskı yapacak fonksiyonlar önerilmemelidir” deniyor. |