Metrobüs yapması gereken hizmet açısından güzel bir hizmet fakat metrobüs sistemimizin bile üzülerek plansız bir şekilde oluşturulduğunu söyleyebilir. Bir çok kere metrobüsü kullanan biri olarak hızlı gidiş açısından iyi fakat duraklar, durak görevlileri, yoğunluk, hizmet kalitesi gibi konularda vasat bir sisteme sahip bu da haliyle kullanıcıları ciddi bir şekidle etkilemektedir. Yeni yollar ve çarpık kentleşme sorunu çözülmedikçe 10 metrobüs güzergahı 20 metro güzergahı yapılsa bile sorun sanırım çözülmeyecektir. YANITLA
A.Mahir Güvener
İstanbullular metrobüsü haketmiyor. Basit, geri kalmış, işletme maliyeti çok fazla olan, hızı günümüzün yoğun saatlerine göre çok yavaş, ayrıca karayollarının üzerindeki yoğunluğu daha da artırıyor. Çok çok üzgünüm, Türkiyemize yakışmıyor. YANITLA
Esin Turşucu
Benim 1 tek sorum var ilgililere: Özürlüler ne yapacak?? YANITLA
Gülin Kara
Neden yurt dışındaki gibi çok basit bir uygulamaya geçilmiyor. Trafik yoğun saatlerde tüm ana arterlerde "sol şerit" en az 3 ya da 4 kişi olan araçlara ayrılacak. Sol şeride çıkan diğer araçlara yüklü bir ceza verilecek. Bunun uygulanabilirliği mümkün değil mi? Bir trafik uzmanı değilim ama bana faydası olacaktır gibi geliyor. YANITLA
Duygu Erdoğan
Aslında yapımına başlandığından beri hiçbir şey değiştirmeyeceğini düşünüyordum ancak merakımdan metrobüsün ikinci gününde aracımı bırakıp Mecidiyeköy'e metrobüsle gitmeyi denedim. Söğütlüçeşme'de tam 10 dak. bekledim ve inanılmaz bir kalabalık vardı ama araç yoktu. Sonrasında gelen 5. araca binebildim. Açıkcası Zincirlikuyu aktarması ve Mecidiyeköy durağından çıkış süresini eklediğinizde özel aracımla çok daha kısa sürede gittiğim bir gerçek. YANITLA