İçerisinde uzun zamanlar geçirdiğimiz ve huzur bulduğumuz evlerimiz, son dönemlerde hepimiz için çok daha fazla önem kazanan yaşam alanları haline geldi. Bu noktada özellikle insanların kendilerini daha iyi hissedebilecekleri bir ortam yaratmak amacıyla evlerini yeniden tasarlama konusunda artan bir ilgi söz konusu. Ancak yeniden tasarlarken tüm duvarları yıkmak da şart değil. Ev iyileştirmeleri oldukça basit ve uygun maliyetli olabilir. Bu durum mutfaklar ve banyolarda da geçerli. LIXIL Group Corporation bünyesinde faaliyet gösteren, banyo çözümleri ve mutfak bataryalarında dünyanın önde gelen markası GROHE, QuickFix ürünü ile ev yenileme trendine yeni bir soluk getiriyor. GROHE QuickFix mutfak ve banyolarda büyük çabalar harcamadan kolay değişiklikler yapabilmek için yeni bir çözüm sunuyor.
LIXIL EMENA Lideri ve Grohe AG Eş-CEO'su Jonas Brennwald, “GROHE olarak, bir odadaki en küçük değişikliklerin bile huzur faktörü üzerinde büyük bir etkisi olabileceğini biliyoruz. Ancak özellikle mutfaklar ve banyolar gibi yaşam alanlarında, birçok kişi bu değişikliğin çok zor ve maliyetli olacağından korktuğu için bunu yapmaya cesaret edemiyor. İşte bu yüzden GROHE QuickFix'i geliştirdik. QuickFix'in arkasındaki fikir, satın alma, kurulum ve bakım süreçlerinde kolay, kullanışlı ve uygun maliyetli çözümlere olan tüketici talebini karşılıyor. Tüketicilere evleri ile ilgili hayallerini gerçeğe dönüştürme yolunda destek olmaya devam ediyoruz” dedi.
Her şey tek bir kutuda
QuickFix ile tüm ürünler, sorunsuz bir kurulum için QuickTools, QuickGuides ve QuickVideos olmak üzere üç ana avantaj sunuyor. QuickTool, bir GROHE lavabo bataryasını kurmak veya bakımını yapmak için gereken tüm geleneksel araçları sağlıyor. Mutfak muslukları söz konusu olduğunda, GROHE, ek araçlara ihtiyaç duyulmadan süper kolay bir sabitleme sistemi vaat ediyor. QuickGuides ile GROHE, kendini tüketicilerin yerine koyuyor ve kısa talimatlara sahip, anlaşılır ve basit kurulum kılavuzları geliştiriyor. Videolu açıklama tercih eden tüketiciler ise ürün ambalajının üzerindeki basılı bir QR kodu aracılığıyla QuickVideos’da faydalı ipuçlarına ulaşabiliyor ve adım adım rehberlik bulabiliyorlar. GROHE QuickFix, ürün ambalajlarında plastik kullanımını ortadan kaldırma hedefi doğrultusunda tüketicinin ihtiyaç duyacağı her şeyi tek bir kutuda sunuyor.
GROHE Start ile başlayın
GROHE QuickFix’in ilk ürün serisi GROHE Start, modern tasarımıyla, banyo ve mutfaklarına yenilik katmak isteyen tüketicileri hedefliyor. GROHE Start, banyolar için farklı boyutlardaki lavabo bataryası ile tasarımı ve günlük banyo rutininde daha fazla konforu öne çıkarıyor. sağlamak tasarlanmıştır. GROHE'nin sürdürülebilirlik stratejisiyle uyumlu olarak, GROHE Start ürünleri aynı zamanda çevreyi korumaya da katkıda bulunuyor. Örneğin, entegre GROHE EcoJoy teknolojisi, su akışını azaltırken suyu havayla zenginleştirerek değerli kaynakları koruyor ve mükemmel hacimli bir akış sağlıyor. Ayrıca, enerji tasarrufu sağlayan ve suyu kolayca kontrol eden zekice bir tasarıma sahip GROHE SilkMove ES ile donatılan ürünler, sıcak su israfını da azaltıyor. GROHE Start aynı zamanda bir mutfak serisi de sunuyor. İnce, modern ve çağdaş tasarımları sayesinde musluklar, günlük mutfak işlerini daha kolay ve keyifli hale getirirken mutfaklarda taze bir esinti vaat ediyor.
*
GROHE Hakkında
Eksiksiz banyo çözümleri ve mutfak armatürleri alanında dünyanın önde gelen markası GROHE, 2014 yılından bu yana öncü tesisat ve konut malzemeleri üreticisi LIXIL'in güçlü marka portföyünün bir parçasıdır. Her GROHE ürünü, "Pure Freude an Wasser- Gerçek Su Keyfi" deneyimi sunabilmek için kalite, teknoloji, tasarım ve sürdürülebilirlik marka değerlerinin temeline oturtulmuştur. Marka, seçkin portföyleri GROHE QuickFix, GROHE Professional ve premium alt markası GROHE SPA ile yaşamı iyileştiren çözümler ve hizmetler sunmaktadır. Tüm GROHE ürünleri, profesyonel iş ortakları ve birbirinden farklı hedef kitlelerin kendine özgü ihtiyaçlarına cevap vermektedir.
Suyu işinin merkezinde konumlandıran marka, karbon nötr üretimden, ürün ambalajlarında gereksiz plastik kullanımının ortadan kaldırılmasına ve GROHE Everstream gibi su ve enerji tasarrufu sağlayan ürün teknolojilerine kadar, kaynak tasarrufu sağlayan bir değer zinciri ile LIXIL'in Etki Stratejisi'ne katkıda bulunmaktadır.
Hibrit iletişim ekosistemi GROHE X sayesinde marka, sektör için önemli bir itici güç sağlamaktadır. İster marka deneyim platformunda dijital olarak, ister Almanya'nın Hemer kentindeki GROHE X Marka ve İletişim Deneyim Merkezi'nde fiziksel veya hibrit olarak, veya GROHE X Motion Trucks ile yollarda olsun, GROHE, LIXIL'in "daha iyi evleri herkes için, her yerde mümkün kılma" amacına katkıda bulunmak üzere GROHE komünitesini birbirine bağlamaktadır.
*CO2 telafi projelerini içermektedir.
LIXIL Hakkında
LIXIL (TSE Kodu 5938) gündelik hayatın gerçek sorunlarını çözerek her yerde, herkes için daha iyi evleri bir gerçek haline getiren öncü tesisat ve konut malzemeleri üretmektedir. Japon mirasımızdan aldığımız güçle, dünya lideri teknolojilere imza atıyor, hayata geçirdiğimiz inovasyonlar ile evleri dönüştüren yüksek kaliteli ürünler yapıyoruz. Ancak, bunu LIXIL farkı ile, anlamlı tasarım, girişimci ruhu, herkes için erişilebilirliği iyileştirme taahhüdü ve sorumlu ticari büyüme yoluyla yapıyoruz. Yaklaşımımız, aralarında INAX, GROHE, American Standard ve TOSTEM’in bulunduğu sektör lideri markalar ile hayat buluyor. 150’yi aşkın ülkede faaliyet gösteren yaklaşık 55.000 çalışma arkadaşımız, her gün gururla bir milyardan fazla insanın hayatına dokunan ürünler üretiyor.