Odak Danışmanlık ve Yapı-Endüstri Merkezi
(YEM) işbirliğiyle ÇİMSA ve VitrA ana
sponsorluğunda Kasım ayında düzenlenecek “Yapı Ürünleri Konferansı 2008”,
dünyaca tanınmış uzman isimleri ağırlayacak.
Amerika yapı
sektörünün en önemli danışmanlarından biri olan Mark
Matteson, yapı sektörü konusunda dünyanın ilk beş isminden biri
Matt Michel ve uluslararası bir renk uzmanı Leatrice Eiseman’ın katılımıyla
gerçekleşecek olan konferans sektör açısından bir ilke imza atacak...
Her
yıl düzenlenecek konferans serisinin ilki olan etkinlikte bu yıl; yapı
sektöründe dünden bugüne değişen trendler, marka ve markalaşma, etkin ve
fark yaratan pazarlama yolları ve sektörün geleceği yerli ve yabancı pek çok
uzmanla gündeme taşınacak.
Mark
Matteson
Türkiye’de ve dünyada kendi konularında fikir öncülüğü yapan uzmanları
konuşmacı olarak bir araya getirecek olan “Yapı Ürünleri Konferansı 2008”de
sektörün tüm yönleri, tüm aktörleriyle birlikte tartışılacak. Konferans,
20 Kasım 2008 tarihinde Swissotel The
Bosphorus’da gerçekleşecek. İlk yılında üretici firmalar ile mimar,
kullanıcı, uygulayıcı tüm “karar vericileri” bir araya getirecek olan
konferansta, “Stratejik Pazarlama, Satış, Marka ve Müşteri” kavramlarında
yaşanan hızlı değişime öncülük etmenin yolları ve başarılı uygulamaları ele
alınacak. “Yapı Ürünleri Konferansı 2008” dünyanın ve ülkemizin yapı sektöründe
öne çıkan önemli konuşmacılarını sektöre dair önemli konuları içeren yedi ayrı
oturumda buluşturacak.
Amerika yapı sektörünün en önemli danışmanlarından
biri olan Mark Matteson, konferansta yapacağı konuşmasında yapı
sektöründe özellikle değişim kavramının altını çizecek. Matteson, dinamik
fikirleriyle şirketlerin uzun vadeli stratejiler geliştirmeleri, inovasyon
kuralları ve hedefe ulaşma konularını ele alırken konferansın moderatörlüğünü de
yapacak.
Yapı ürünlerinde markalaşma ve yapı sektörü konusunda dünyanın
ilk beş isminden biri olan Matt Michel, konferansta marka
gelişimi, farklılaşma ve farklılaşmanın süreçlerde uygulanması konusuna
değinecek. “Tüm Zamanların En Büyük 100 Satış Sırrı” kitabında satış ve
motivasyon dünyasının efsane gurusu olarak yer alan Michel, “Never Lose A
Customer” kitabını kaleme aldı.
Konferansın diğer bir konuşmacısı olan
Leatrice Eiseman ise, uluslararası bir renk uzmanı ve dünyaca
kabul edilen bir otorite. Dünyada pek çok firma ile ürün gelişimi, marka imajı,
web sitesi tasarımı, ambalaj malzemesi ve mekan tasarımı gibi rengin
kullanıldığı her alanda çalışan Eiseman, konuşmasında yapı sektöründe renklerin
etkin kullanımı, müşteriler üzerindeki etkisi, renk kullanım teknikleri ile
ilgili oldukça ilginç bilgiler verecek.
Konferansın diğer
konuşmacıları ise şöyle:
Ahmet Yamaner
(Eczacıbaşı Karo Seramik Genel Müdürü) Atalay Gümrah (İntema
Genel Müdürü) Ayşegül Molu (Reklamcılar Derneği Genel
Müdürü, İstanbul Bilgi Üniversitesi Program Direktörü) Bahadır
Kayan (Kale Seramik Genel Koordinatörü, Satış ve
Pazarlama Çetin Aktürk (Trakya Cam Başkan Yardımcısı,
Pazarlama ve Satış) Doğan Hasol (Yapı-Endüstri Merkezi
Yönetim Kurulu Başkanı) Emre Arolat (Emre Arolat Architects
Kurucu Ortağı) Haluk Sur (ULI Türkiye
Başkanı) Prof. Dr. İhsan Bilgin (Bilgi Üniversitesi Rektör
Yardımcısı) Kerem Erginoğlu (Erginoğlu&Çalışlar Mimarlık
Kurucu Ortağı) Mehmet Hacıkamiloğlu (Çimsa Genel
Müdürü) Önder Şahin (Alarko-Carrier Genel Müdürü)
Doç.Dr. Saygın Eyüpgiller (Gazi Üniversitesi İktisadi ve
İdari Bilimler Fakültesi Öğretim Üyesi) Şükrü Ergün (Jotun
Boya CEO) Volkan Girişken (Lafarge Beton Başkan Yardımcısı,
Pazarlama) Yusuf Sezer (Nida İnşaat ve Turizm A.Ş. Genel
Müdürü)
Matt
Michel
Konferansın Ana Destekçileri
Yapı Ürünleri
Konferansı’nı destekleyen ana sponsorlardan ÇİMSA, Yapı-Türk Sanayii’nin önde
gelen kuruluşları arasında yer alıyor. ÇİMSA, gri çimentonun yanı sıra beyaz
çimento ve kalsiyum alüminatlı çimento gibi özel çimentolar da üretiyor. 1972
yılında kurulan, 1975 yılında üretime başlayan firma, inovasyon konusunda Türk
çimento ve hazır beton sektörünün lider kuruluşu olarak biliniyor. ÇİMSA,
Türkiye’nin En Değerli Çimento ve Hazır Beton Şirketi Olmak vizyonu
doğrultusunda, Uluslararası Beton ve Çimento Kullanıcılarının Tercih Ettiği İş
Ortağı Olmak misyonu ile faaliyetlerini sürdürürken; paydaşları ve Türkiye
ekonomisi için değer üretiyor.
Yapı ürünleri sektörünün markalaşma,
pazarlama ve trendlerinin konuşulacağı, sektörün yarınının masaya yatırılacağı,
yerli ve yabancı konuşmacılar ile yarının vizyonunun konuşulacağı “Yapı Ürünleri
Konferansı 2008”i destekleyen diğer ana sponsor VitrA, Türkiye’nin yapı
sektöründe yıllık 35 milyon m2 üretim kapasitesine sahip. Bilecik-Bozüyük,
İstanbul-Tuzla, İrlanda, Almanya ve Fransa’da bulunan tesislerindeki toplam
2.300 çalışanıyla, karo seramik üretimi gerçekleştiriyor.
Üretiminin
%60’tan fazlasını ihraç eden kuruluşun, Atlanta, Dublin, Arklow, Moskova, Cork,
Sofya, Orleans, Erbil, Köln ve Neuwied’de temsilcilik ve mağazaları bulunuyor.
VitrA’nın 4.000 çeşidi barındıran karo ürün yelpazesinde, boyutları 1x1 cm ile
60x120 cm arasında değişen seramik ve porselen karoların yanı sıra, yüzme
havuzları için üretilen karo ve aksesuvarlar yer alıyor.
Konferansın
diğer destekçileri şöyle: Çanakkale Seramik, Jotun, Hürriyet Emlak, Image Halkla
İlişkiler, mimarizm.com, natura, Turkishtime, Reki Creative Group, TeknoSa, YAPI
Dergisi, www.yapi.com.tr, Etkin Dağıtım ve
yenibiris.com.
Konferans, sektörün 2009 vizyonuna
katkıda bulunacak…
Lee
Eiseman
Katılımcıların 2009’da yapmaları gerekenleri bir kez daha gözden
geçirmelerine yardımcı olacak görüş ve düşünceler edinmelerini sağlayacak
konferansa, sektördeki gelişmeleri izlemek için, sektörde malzeme seçimlerine
karar verenler (mimar, müteahhit ve satınalma sorumluları), malzeme
üreticilerinin pazarlama, satış, marka, ürün geliştirme yetkilileri, yapı
sektörü firmalarına hizmet veren ajanslar ve halkla ilişkiler şirketleri
katılacak.
Odak Danışmanlık 2000 yılında Semra Sevinç
tarafından kurulan Odak Eğitim Danışmanlık küresel iş dünyası yaklaşımı ile
eğitim ve danışmanlık konularında şirketlere özel çözüm ortaklıkları
gerçekleştirmektedir. Odak Danışmanlık yurt içi ve yurt dışı konu uzmanları ile
oluşturduğu işbirlikleri ile Marka, Pazarlama, Satış ve Stratejik Yönetim
konularında eğitim, danışmanlık hizmetlerini iş dünyasına sunmaktadır. Nisan
2008’de ilki gerçekleştirilen Perakende Tasarım Konferansı ile ilgili
sektörlerin temsilcilerini uluslararası uzmanlar ile buluşturan Odak Danışmanlık
düzenlediği konferanslar ile uluslararası platformlar oluşturmaktadır. Daha
detaylı bilgi için
Yapı-Endüstri Merkezi Yapı-Endüstri
Merkezi, yapı malzemesi ve teknolojisi alanında çalışan bir bilgi merkezidir.
1968’den beri yapı sektöründe mal ve hizmet üreten kuruluşlar ile yine bu
sektörde çalışan profesyonel yöneticiler, mimarlar, mühendisler, müteahhitler ve
yapı malzemesi kullanıcısı tüm kesimlere hizmet vermektedir. Yapı Bilgi Merkezi,
YEM Yayın ile yayınladığı sektörel yayınları, YEM Kitabevi, yapı malzemeleri ve
teknolojilerinin sergilendiği YAPI Fuarları, yıl bütününe yayılan çeşitli
organizasyonları, 2001’ den bu yana hizmet veren kapsamlı ve uzmanlaşmış
portalı www.yapi.com.tr, mimarlık ve tasarım yayın platformu mimarizm.com, sanal
ortamdaki mimarlık müzesi mimarlikmuzesi.org ile sektörün temel taşlarından
birini oluşturmaktadır.
Konferansa katılmak ve daha detaylı bilgi
almak için lütfen tıklayınız.