Yapı Ürünleri Konferansı 2008



Odak Danışmanlık ve Yapı-Endüstri Merkezi (YEM)  işbirliğiyle ÇİMSA ve VitrA ana sponsorluğunda Kasım ayında düzenlenecek “Yapı Ürünleri Konferansı 2008”, dünyaca tanınmış uzman isimleri ağırlayacak. 

Amerika yapı sektörünün en önemli danışmanlarından biri olan Mark Matteson,  yapı sektörü konusunda dünyanın ilk beş isminden biri Matt Michel ve uluslararası bir renk uzmanı Leatrice Eiseman’ın katılımıyla gerçekleşecek olan konferans sektör açısından bir ilke imza atacak...

Her yıl düzenlenecek konferans serisinin ilki olan etkinlikte bu yıl; yapı sektöründe dünden bugüne değişen trendler,  marka ve markalaşma, etkin ve fark yaratan pazarlama yolları ve sektörün geleceği yerli ve yabancı pek çok uzmanla gündeme taşınacak.

Mark Matteson
Türkiye’de ve dünyada kendi konularında fikir öncülüğü yapan uzmanları konuşmacı olarak bir araya getirecek olan “Yapı Ürünleri Konferansı 2008”de sektörün tüm yönleri, tüm aktörleriyle birlikte tartışılacak. Konferans, 20 Kasım 2008 tarihinde Swissotel The Bosphorus’da gerçekleşecek. İlk yılında üretici firmalar ile mimar, kullanıcı, uygulayıcı tüm “karar vericileri” bir araya getirecek olan konferansta, “Stratejik Pazarlama, Satış, Marka ve Müşteri” kavramlarında yaşanan hızlı değişime öncülük etmenin yolları ve başarılı uygulamaları ele alınacak. “Yapı Ürünleri Konferansı 2008” dünyanın ve ülkemizin yapı sektöründe öne çıkan önemli konuşmacılarını sektöre dair önemli konuları içeren yedi ayrı oturumda buluşturacak.

Amerika yapı sektörünün en önemli danışmanlarından biri olan Mark Matteson, konferansta yapacağı konuşmasında yapı sektöründe özellikle değişim kavramının altını çizecek. Matteson, dinamik fikirleriyle şirketlerin uzun vadeli stratejiler geliştirmeleri, inovasyon kuralları ve hedefe ulaşma konularını ele alırken konferansın moderatörlüğünü de yapacak.

Yapı ürünlerinde markalaşma ve yapı sektörü konusunda dünyanın ilk beş isminden biri olan Matt Michel, konferansta marka gelişimi, farklılaşma ve farklılaşmanın süreçlerde uygulanması konusuna değinecek. “Tüm Zamanların En Büyük 100 Satış Sırrı” kitabında satış ve motivasyon dünyasının efsane gurusu olarak yer alan Michel, “Never Lose A Customer” kitabını kaleme aldı.

Konferansın diğer bir konuşmacısı olan Leatrice Eiseman ise, uluslararası bir renk uzmanı ve dünyaca kabul edilen bir otorite. Dünyada pek çok firma ile ürün gelişimi, marka imajı, web sitesi tasarımı, ambalaj malzemesi ve mekan tasarımı gibi rengin kullanıldığı her alanda çalışan Eiseman, konuşmasında yapı sektöründe renklerin etkin kullanımı, müşteriler üzerindeki etkisi, renk kullanım teknikleri ile ilgili oldukça ilginç bilgiler verecek.

Konferansın diğer konuşmacıları ise şöyle:

Ahmet Yamaner (Eczacıbaşı Karo Seramik Genel Müdürü)
Atalay Gümrah (İntema Genel Müdürü)
Ayşegül Molu (Reklamcılar Derneği Genel Müdürü, İstanbul Bilgi Üniversitesi Program Direktörü)
Bahadır Kayan (Kale Seramik Genel Koordinatörü, Satış ve Pazarlama
Çetin Aktürk (Trakya Cam Başkan Yardımcısı, Pazarlama ve Satış)
Doğan Hasol (Yapı-Endüstri Merkezi Yönetim Kurulu Başkanı)
Emre Arolat (Emre Arolat Architects Kurucu Ortağı)
Haluk Sur (ULI Türkiye Başkanı)
Prof. Dr. İhsan Bilgin (Bilgi Üniversitesi Rektör Yardımcısı)
Kerem Erginoğlu (Erginoğlu&Çalışlar Mimarlık Kurucu Ortağı)
Mehmet Hacıkamiloğlu (Çimsa Genel Müdürü)
Önder Şahin (Alarko-Carrier Genel Müdürü)
Doç.Dr. Saygın Eyüpgiller (Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Öğretim Üyesi)
Şükrü Ergün (Jotun Boya CEO)
Volkan Girişken (Lafarge Beton Başkan Yardımcısı, Pazarlama)
Yusuf Sezer (Nida İnşaat ve Turizm A.Ş. Genel Müdürü)






Matt Michel
Konferansın Ana Destekçileri

Yapı Ürünleri Konferansı’nı destekleyen ana sponsorlardan ÇİMSA, Yapı-Türk Sanayii’nin önde gelen kuruluşları arasında yer alıyor. ÇİMSA, gri çimentonun yanı sıra beyaz çimento ve kalsiyum alüminatlı çimento gibi özel çimentolar da üretiyor. 1972 yılında kurulan, 1975 yılında üretime başlayan firma, inovasyon konusunda Türk çimento ve hazır beton sektörünün lider kuruluşu olarak biliniyor. ÇİMSA, Türkiye’nin En Değerli Çimento ve Hazır Beton Şirketi Olmak vizyonu doğrultusunda, Uluslararası Beton ve Çimento Kullanıcılarının Tercih Ettiği İş Ortağı Olmak misyonu ile faaliyetlerini sürdürürken; paydaşları ve Türkiye ekonomisi için değer üretiyor.

Yapı ürünleri sektörünün markalaşma, pazarlama ve trendlerinin konuşulacağı, sektörün yarınının masaya yatırılacağı, yerli ve yabancı konuşmacılar ile yarının vizyonunun konuşulacağı “Yapı Ürünleri Konferansı 2008”i destekleyen diğer ana sponsor VitrA, Türkiye’nin yapı sektöründe yıllık 35 milyon m2 üretim kapasitesine sahip. Bilecik-Bozüyük, İstanbul-Tuzla, İrlanda, Almanya ve Fransa’da bulunan tesislerindeki toplam 2.300 çalışanıyla, karo seramik üretimi gerçekleştiriyor.

Üretiminin %60’tan fazlasını ihraç eden kuruluşun, Atlanta, Dublin, Arklow, Moskova, Cork, Sofya, Orleans, Erbil, Köln ve Neuwied’de temsilcilik ve mağazaları bulunuyor. VitrA’nın 4.000 çeşidi barındıran karo ürün yelpazesinde, boyutları 1x1 cm ile 60x120 cm arasında değişen seramik ve porselen karoların yanı sıra, yüzme havuzları için üretilen karo ve aksesuvarlar yer alıyor.

Konferansın diğer destekçileri şöyle: Çanakkale Seramik, Jotun, Hürriyet Emlak, Image Halkla İlişkiler, mimarizm.com, natura, Turkishtime, Reki Creative Group, TeknoSa, YAPI Dergisi, www.yapi.com.tr, Etkin Dağıtım ve yenibiris.com.



Konferans, sektörün 2009 vizyonuna katkıda bulunacak…



Lee Eiseman
Katılımcıların 2009’da yapmaları gerekenleri bir kez daha gözden geçirmelerine yardımcı olacak görüş ve düşünceler edinmelerini sağlayacak konferansa, sektördeki gelişmeleri izlemek için, sektörde malzeme seçimlerine karar verenler (mimar, müteahhit ve satınalma sorumluları), malzeme üreticilerinin pazarlama, satış, marka, ürün geliştirme yetkilileri, yapı sektörü firmalarına hizmet veren ajanslar ve halkla ilişkiler şirketleri katılacak.

Odak Danışmanlık
2000 yılında Semra Sevinç tarafından kurulan Odak Eğitim Danışmanlık küresel iş dünyası yaklaşımı ile eğitim ve danışmanlık konularında şirketlere özel çözüm ortaklıkları gerçekleştirmektedir. Odak Danışmanlık yurt içi ve yurt dışı konu uzmanları ile oluşturduğu işbirlikleri ile Marka, Pazarlama, Satış ve Stratejik Yönetim konularında eğitim, danışmanlık hizmetlerini iş dünyasına sunmaktadır. Nisan 2008’de ilki gerçekleştirilen Perakende Tasarım Konferansı ile ilgili sektörlerin temsilcilerini uluslararası uzmanlar ile buluşturan Odak Danışmanlık düzenlediği konferanslar ile uluslararası platformlar oluşturmaktadır. Daha detaylı bilgi için

Yapı-Endüstri Merkezi
Yapı-Endüstri Merkezi, yapı malzemesi ve teknolojisi alanında çalışan bir bilgi merkezidir. 1968’den beri yapı sektöründe mal ve hizmet üreten kuruluşlar ile yine bu sektörde çalışan profesyonel yöneticiler, mimarlar, mühendisler, müteahhitler ve yapı malzemesi kullanıcısı tüm kesimlere hizmet vermektedir. Yapı Bilgi Merkezi, YEM Yayın ile yayınladığı sektörel yayınları, YEM Kitabevi, yapı malzemeleri ve teknolojilerinin sergilendiği YAPI Fuarları, yıl bütününe yayılan çeşitli organizasyonları,  2001’ den bu yana hizmet veren kapsamlı ve uzmanlaşmış portalı www.yapi.com.tr, mimarlık ve tasarım yayın platformu mimarizm.com, sanal ortamdaki mimarlık müzesi mimarlikmuzesi.org ile sektörün temel taşlarından birini oluşturmaktadır.


Konferansa katılmak ve daha detaylı bilgi almak için lütfen tıklayınız.