WILO’nun geleneksel 'yetkili servisler
toplantısı', 29 Ocak Cumartesi günü Via Otel’de gerçekleştirildi.
Türkiye genelinden 70 yetkili servisin katıldığı toplantıda, satış sonrası
hizmetler alanında 2010 yılında yürütülen çalışmaların yanısıra 2011 hedef ve
beklentileri paylaşıldı. Toplantıda yaptığı konuşmada pompa ve pompa sistemleri
sektörünü değerlendiren WILO Türkiye Genel Müdürü ve Yakın Doğu Bölge Müdürü
Ercüment Yalçın, 2010’un WILO için verimli bir yıl olduğunu ve
2011’den beklentilerinin yüksek olduğunu açıkladı.
WILO’nun başarısında
satış sonrası hizmetlerin büyük önemi olduğunu belirten Yalçın, bu alanda kalite
çıtasının her geçen gün yükseldiğine dikkat çekti. Hedeflerinin yüzde 100
müşteri memnuniyetini yakalamak olduğunu söyleyen Yalçın, 2011 yılının ilk
çeyreğinde WILO Merkez’in Tuzla Orhanlı bölgesinde bulunan sektördeki
ilk Leed sertfikalı yeşil binaya taşınacak olmasının mutluluğunu
yaşadığını belirtti. Ercüment Yalçın WILO’nun eğitime verdiği öneme de
değinerek, servis ve hizmetler alanında bu yıl da yoğun bir eğitim takvimi
hazırladıklarını sözlerine ekledi.
Yalçın’ın ardından söz alan WILO
Türkiye Bina Teknolojileri Satış Müdürü Özgür Oğur, satış
sonrası hizmetler ile ilgili 2010 yılının genel değerlendirmesini yaptı. WILO
Türkiye Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Tolga Ünal ise 2011 yılı
hedeflerini katılımcılara aktardı. Toplantıya konuk konuşmacı olarak katılan
Dr. Murat Bilgili ise 'Kurumsal Aidiyet ve İletişim' konulu bir
seminer verdi.
En başarılı yetkili servislerin ödül aldığı törenle
sona eren toplantıda, 'en yüksek ciro' alanında Akser Teknolojik
Hizmetler Ltd. Şti., 'en yüksek büyüme' alanında Vilteksan
Teknik Tesisat Sistemleri Ltd. Şti. liderliğe ulaştı. 2010 yılındaki
başarılı çalışmaları ile Hür Teknik firması 'WILO kurumsal
gelişim ödülü'nü almaya hak kazandı. Gerçekleştirdiği yenileme projeleri ve
hizmet kalitesindeki performansı ile Aytaç Elektrik ve Bobinaj
firması 'en başarılı yenileme' ve 'en iyi hizmet' kategorisinde iki ayrı ödül
birden aldı.