Wilo Hizmetlerini Kişiselleştirerek İnsanlara Dokunacak

Ercüment Yalçın

Türkiye’de pompa sistemleri sektörünün lideri olan Wilo, yetkili satıcıları ile bir araya geldiği geleneksel 'Hedef Paylaşım Toplantısı'nın 9.'sunu 17 Ocak Cumartesi günü Kozyatağı Hilton Hotel’de gerçekleştirdi. 'Güç, Güven, Gelişim' başlığı ile gerçekleştirilen toplantıda 2014 yılının değerlendirilmesi yapılırken, 2015 yılı hedefleri paylaşıldı.  

Toplantının açılışında konuşan Wilo Türkiye Genel Müdürü Ercüment Yalçın; güçlü, güven veren ve gelişmeye her zaman açık bir marka olduğunu belirtti ve 2015 yılında hedeflerini daha büyüttüklerini söyledi. 2014’te büyümeyi sürdürdüklerini ve Türkiye ile birlikte Azerbaycan, Türkmenistan, Suriye, Irak, Lübnan, İsrail, Ürdün’ü kapsayan bölgede cirolarını artırmaya devam ettiklerini kaydeden Yalçın; 2015 yılında inşaat sektöründeki büyümede artış beklediklerini sözlerine ekledi. Yalçın, Avrupa İnşaat Endüstrisi Federasyonu’nun verilerine göre Türkiye’nin Avrupa’da altıncı büyük inşaat pazarına sahip olduğunu, ülkemizin yüksek potansiyeli ile daha yukarılara çıkacağına inandığını söyledi.

 

Reklam Goruntulenme Bolumu

"Referans projeler göğsümüzü kabartıyor"

Yalçın, Wilo’nun son yıllarda çözüm ortağı olduğu önemli projelerden de örnekler vererek, sözlerine şöyle devam etti:

“Çözüm ortağı olarak yer aldığımız, göğsümüzü kabartan, bizi gururlandıran, Zorlu Center AVM, Akasya Acıbadem AVM, Trump Towers, Symbol AVM, Vadi İstanbul, Sueno Hotel Complex, Vodafone Arena Stadyumu gibi birçok proje oldu. Ürünlerimizle yer aldığımız birbirinden değerli bu projelerin sayısını artırmak istiyoruz. Projelerin kapısını, enerji verimliliğinde en yüksek seviyelere çıkan ürünlerimiz ve mükemmel hizmet potansiyelimizle açıyoruz. Bu potansiyeli üst düzeyde tutmak için eğitime büyük önem veriyoruz. 45 ilde, 75 servise, 250 teknisyene sahibiz. Servislerimiz iyi eğitimler alıyorlar. 2014’te bin 700’e yakın kişiye eğitim verdik. Bu sayı her sene daha da artacak”.

Müşteri memnuniyeti Türkiye ortalamasının üzerinde

Wilo’nun müşteri memnuniyeti odaklı bir stratejiyle çalıştığını vurgulayan Yalçın, “Wilo’nun öncü kimliğini müşteri memnuniyeti alanında da ortaya koyuyoruz. Sadece bir B2B şirketi olmakla yetinmiyoruz; son kullanıcının bildiği, hayatın içinde bir marka olmak için yatırımlarımıza devam ediyoruz. Wilo’nun benimsediği pazarlama artık şirketten şirkete değil, insandan insana ve biz bu yolla fark yaratmaya devam edeceğiz. Hizmetlerimizi kişiselleştirerek, insanlara dokunacağız” dedi.