Vestel'in bu yıl 19. kez katıldığı CES'te, Güney Amerika'ya özel tasarlanan televizyonlar ilk kez görücüye çıktı. Fuarda, 3D Smart LED TV, 3D TV ve diğer 2013 TV modelleri de sergileniyor.
Firma tarafından yapılan açıklamada görüşlerine yer verilen Vestel Şirketler Grubu İcra Kurulu Başkanı Turan Erdoğan, Vestel'in hızlı büyüyen ülkelere yatırım yaparak pazarda pay sahibi olmak ve ihracat haritasını genişletmek için çalıştığını ifade etti. Güney Amerika'nın başta Brezilya olmak üzere hem ekonomi hem de ürün satışı açısından en dinamik pazarlar arasında yer aldığını vurgulayan Erdoğan, şunları kaydetti:
''2012'de Ar-Ge ve altyapı çalışmalarını tamamlayıp Güney Amerika'nın dijital yayın sistemini destekleyen elektronik cihazların üretimine başladık. Uruguay ve Peru'da ilk satışlarımızı gerçekleştirdik. Önümüzdeki 3 yılda kıtaya 1 milyon televizyon satmayı amaçlıyoruz. Hedef ülkelerimiz arasında başta 16 milyon televizyonluk bir pazar büyüklüğüne sahip olan Brezilya olmak üzere Uruguay, Paraguay, Şili, Peru ve Kolombiya yer alıyor.''
Bu arada, ABD'de 1967 yılından beri düzenlenen Consumer Electronics Show (CES), elektronik sektöründe uluslararası faaliyet gösteren profesyonelleri buluşturuyor, dünyanın en büyük markalarının en yeni ürünlerini tanıtan bir platform haline gelen CES, bu yıl Las Vegas'ta düzenleniyor.