VAIO, Türkiye'de Büyümeye Devam Ediyor



Türkiye lansmanı 2006 yılında, Türk kullanıcılara özel olarak üretilen ürünlerle gerçekleştirilen VAIO, farklı segmentlerdeki yeni serileriyle birlikte Türkiye’deki varlığını güçlendiriyor. 2006 Aralık ayında sadece 2 modelle başlayan VAIO serüveni, bugün 15 farklı model ve elde edilen başarılarla devam ediyor.

Türkiye, VAIO’nun tüm Avrupa’da en fazla büyüdüğü ülke

3 Kasım Salı günü, VAIO’nun, yepyeni özelliklerinin yanı sıra Windows 7 işletim sistemi yüklü yeni serileri ve güncellenen diğer serilerinin tanıtıldığı basın toplantısında bir konuşma yapan Sony Eurasia VAIO Ürün Müdürü Levent Ertoğlu, “Halen etkisi devam eden global ekonomik krize rağmen Türkiye’deki yatırımlarımızı hız kesmeden devam ettiriyoruz. VAIO ürün grubu olarak üstün VAIO kalitesini, ileri teknolojisini ve şıklığını Türkiye’de çok daha geniş kitlelere ulaştırıyoruz” dedi.

Ertoğlu sözlerine şöyle devam etti: “VAIO, 2009’un ilk 9 ayı baz alındığında, yüzde 122 büyüdü. Bu anlamda Türkiye, tüm Avrupa’da en çok büyüme artışı sağlayan ülke oldu. Genişleyen ürün gamımızla beraber 2010 yılında da büyümemizi sürdürmeyi hedefliyoruz. VAIO, tüketici elektroniği pazarının çok hızlı büyüdüğü Türkiye’de, tüm dünyada olduğu gibi yenilikçi teknolojileri tüketicilerle buluşturuyor. Türkiye pazarı çok dinamik bir pazar. VAIO, teknolojik yenilikleri ile öncü rolünü sürdürecek ürünleri tüketicilerle tanıştırmaya devam edecek”.

Yenilenen seri ve modeller dünyayla eşzamanlı olarak Türkiye’de

Düzenlenen basın toplantıda ayrıca, dizüstü bilgisayar kavramını baştan aşağı değiştiren VAIO’nun yeni X, W, CW ve FW serileri ve güncellenen diğer seriler de tanıtıldı. Sony VAIO Avrupa Bilgi Teknolojileri Egitim Uzmanı David Speath’in özel demostrasyonu ile tanıtılan yeni seriler, yenilikçi sıra dışı özellikleri, ekran teknolojisindeki ve dayanıklılık konusundaki üstünlükleriyle büyük ilgi gördü.