Türkiye lansmanı 2006 yılında, Türk kullanıcılara özel olarak üretilen
ürünlerle gerçekleştirilen VAIO, farklı segmentlerdeki
yeni serileriyle birlikte Türkiye’deki varlığını güçlendiriyor. 2006 Aralık
ayında sadece 2 modelle başlayan VAIO serüveni, bugün 15 farklı model ve elde
edilen başarılarla devam ediyor.
Türkiye, VAIO’nun tüm Avrupa’da en fazla büyüdüğü ülke
3 Kasım Salı günü, VAIO’nun, yepyeni özelliklerinin yanı sıra Windows 7
işletim sistemi yüklü yeni serileri ve güncellenen diğer serilerinin tanıtıldığı
basın toplantısında bir konuşma yapan Sony Eurasia VAIO Ürün Müdürü
Levent Ertoğlu, “Halen etkisi devam eden global ekonomik krize
rağmen Türkiye’deki yatırımlarımızı hız kesmeden devam ettiriyoruz. VAIO ürün
grubu olarak üstün VAIO kalitesini, ileri teknolojisini ve şıklığını Türkiye’de
çok daha geniş kitlelere ulaştırıyoruz” dedi.
Ertoğlu sözlerine şöyle devam etti: “VAIO, 2009’un ilk 9 ayı baz alındığında,
yüzde 122 büyüdü. Bu anlamda Türkiye, tüm Avrupa’da en çok büyüme artışı
sağlayan ülke oldu. Genişleyen ürün gamımızla beraber 2010 yılında da büyümemizi
sürdürmeyi hedefliyoruz. VAIO, tüketici elektroniği pazarının çok hızlı büyüdüğü
Türkiye’de, tüm dünyada olduğu gibi yenilikçi teknolojileri tüketicilerle
buluşturuyor. Türkiye pazarı çok dinamik bir pazar. VAIO, teknolojik yenilikleri
ile öncü rolünü sürdürecek ürünleri tüketicilerle tanıştırmaya devam edecek”.
Yenilenen seri ve modeller dünyayla eşzamanlı olarak
Türkiye’de
Düzenlenen basın toplantıda ayrıca, dizüstü bilgisayar kavramını baştan aşağı
değiştiren VAIO’nun yeni X, W, CW ve FW serileri ve güncellenen diğer seriler de
tanıtıldı. Sony VAIO Avrupa Bilgi Teknolojileri Egitim Uzmanı David Speath’in
özel demostrasyonu ile tanıtılan yeni seriler, yenilikçi sıra dışı özellikleri,
ekran teknolojisindeki ve dayanıklılık konusundaki üstünlükleriyle büyük ilgi
gördü.