Vaillant Türkiye, Türkiye’nin ilk ve tek müşteri memnuniyetini ölçen platformu Sikayetvar.com tarafından düzenlenen 4’üncü A.C.E Awards 2019 (Achievement in Customer Excellence) ‘Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri’nde Isı Sistemleri kategorisinin birincisi oldu.
Markaların; şikayet çözüm oranı, memnuniyet oranı, teşekkür oranı ve müşterilerin markada kalma isteklerine göre değerlendirildiği program kapsamında Vaillant, Diamond ödülüne layık görüldü. Şikayet yönetim sürecinde, 10 saat içerisinde çözüm ve memnuniyet hedefiyle çalışan Vaillant, 2018 yılında Sikayetvar.com sitesi üzerinden iletilen şikayetlerin, yüzde 82‘sini müşteri memnuniyetini sağlayarak çözmeyi başardı.
Şikayet yönetiminin iş süreçlerinde önemli bir yeri olduğunu belirten Vaillant Group Türkiye Satış Sonrası Hizmetler Direktörü Zeki Kalaycılar “Müşteri odaklı iş anlayışımızla müşteri talep ve beklentilerini hassasiyetle ele alıyoruz. Şikayetin her aşamasında ilgili bölümlerimiz ile iletişim halinde, müşterilerimize sürekli bilgilendirme yapıyoruz. Bu sayede müşterilerimize bizler için değerli olduklarını, yaşadığı problemi sahiplendiğimizi ve yaşamış oldukları deneyimin bizler için ne kadar önemli olduğunu hissetmelerini sağlamaya çalışıyoruz. Çözüm aşamasında en kısa zamanda ve en yüksek düzeyde müşteri memnuniyeti ile şikayetin çözüme kavuşturulmasını hedefliyoruz” dedi.
Sikayetvar.com platformunu, tüketicilerin markalar ile ilgili yaşamış oldukları deneyimleri paylaşabildikleri ve seslerini duyurabildikleri, özgün ve önemli bir dijital platform olarak gördüklerini dile getiren Zeki Kalaycılar, “Sikayetvar.com’u, müşterilerimizin ürün veya hizmetlerimizle ilgili yaşadıkları deneyimleri paylaşabildikleri ve bizim doğru noktalara odaklanmamızı sağlayan bir geri bildirim platformu olarak uzun yıllardır kullanıyoruz.
Tüketicilerin satın alma kararı sürecinde kullandıkları önemli bir mecra olan Sikayetvar.com üzerinde çözüme kavuşturduğumuz şikâyetler ve almış olduğumuz teşekkürler ile mevcut ve potansiyel müşterilerimizde güven duygusu oluşturuyoruz” diye konuştu. Tüketici Deneyimi Geliştirme Bölümümüz ile birlikte, en iyi müşteri deneyimini yaşatmaya ve en yüksek oranda memnuniyeti sağlamaya çalıştıklarını belirten Kalaycılar, “Bu sayede hem tüketici şikâyetlerini memnuniyet ile sonuçlandırıyor hem de bu deneyimleri analiz edip, önlemler alarak iş süreçlerimizin geliştirilmesini sağlıyoruz” dedi.