Vaillant Group Türkiye Satış Sonrası Hizmetlerde Yeni Projeleriyle Fark Yaratıyor



Vaillant Group Türkiye, üstün teknoloji ile üretilen çevre dostu ürünlerinin yanı sıra Satış Sonrası Hizmetleri alanındaki yenilikçi uygulamaları ile de iddiasını sürdürüyor. Vaillant Group Türkiye Whatsapp Chat ve Facebook Messenger kanalında, tüm dillerden çağrılara cevap veriyor. Uygulama ile müşteriler, çağrı merkezine chat kanalı üzerinden hangi dilde ulaşırsa ulaşsın; çağrı dijital altyapı sayesinde Türkçe diline çevrilip müşteri temsilcisine ulaştırılıyor. Müşteri temsilcisinin Türkçe yazdığı cevap, müşterinin seçtiği dile çevrilerek yanıtlanıyor.

“Satış Sonrası Hizmetlerde hep bir adım önde olmayı ilke edindik”
Türkiye’de marka kalitesinin ötesinde, Satış Sonrası Hizmetlerde de fark yaratmayı ilke edindiklerini belirten Vaillant Group Türkiye Satış Sonrası Hizmetler Direktörü Zeki Kalaycılar, “Sektörde 7/24 Çağrı Merkezi, mobil servis hizmeti, otomatik rota oluşturma gibi birçok ilki hayata geçirdik. Teknolojinin sunduğu avantajları etkili bir şekilde kullanıp müşteri deneyimini daha ileriye götürebileceğimiz çalışmalara odaklanıyoruz. Kurumsal numarası ile WhatsApp üzerinden tüketicilerine hizmet veren ilk şirketlerden biriyiz. Bu hizmeti kendi çağrı merkezimize tamamen entegre olarak yürütüyoruz. Bu çalışmaları şimdi daha da ileriye taşıyoruz. Önemli bir yenilik yaparak tüm dillerde hizmet vermeye başladığımız chat uygulamalarımızın yanı sıra Dijital Servis Formu Projesi ile müşteri deneyiminde üstünlüğü hedefliyoruz” ifadelerini kullandı. Satış Sonrası Hizmetler alanında 215 yetkili servise ulaşan Vaillant Group Türkiye, 2021’de çağrı merkezi ulaşılabilirliğinde yüzde 95’e çıktı. Geçtiğimiz yıl 3 milyon müşteri görüşmesi yapıldı.

Dijital Servis Formu Projesi ile hem çevreyi koruyor hem de tasarruf sağlıyor
Vaillant Group Türkiye, Satış Sonrası Hizmetler kapsamında ayrıca, servis hizmeti sırasında kağıt tüketimini sıfıra indirme hedefiyle “Dijital Servis Formu Projesi”ni hayata geçirdi. Dijital Servis Formu Projesi ile birlikte Yetkili Servislerimiz ve Teknikerlerimiz, verdikleri hizmetlere ait servis formlarını tüketicilere herhangi bir kağıt çıktı almadan, elektronik ortamda iletebilecekler. Dijital Servis Formu Projesinin devreye alınması ile birlikte; belge onay ve arşiv süreçlerinin hızlı ve verimli hale getirilmesi ayrıca yazıcı kullanımının ve arşivleme maliyetinin ortadan kaldırılması, sahada daha hız ve esnekliğin arttırılması, zaman tasarrufu sağlanması ve müşteri memnuniyetinin arttırılması hedefleniyor.