Ünlü Reklam Eleştirmeni Bob Garfield Bilgi' de...



Reklam eleştirmenliğinin dünyadaki bir numaralı ismi Bob Garfield, 13 Nisan Salı günü İstanbul Bilgi Üniversitesi Dolapdere Kampüsü'nde yapacağı sunumda öğrencilerle ve reklam dünyası ile bir araya gelecek.

Köşe yazarı, eleştirmen, deneme yazarı ve uluslararası konuşmacı olan Bob Garfield, Amerika'da Advertising Age adlı dergide her hafta reklam eleştirileri yazıyor. Dünyada reklam eleştirmenliği denince akla ilk gelen isimlerden olan Bob Garfield, reklam eleştirmenliği kavramının yerleşmesinde de öncülük ediyor. Şimdiye kadar 20'den fazla ülkede performans gerçekleştiren Garfield, gösteri havasında geçen sunumlarını, köşe yazılarına benzeterek, eğlenceli, düşündürücü ve öğretici olarak tanımlıyor. Bob Garfield'in yazılarının etkisi öyle bir boyuta ulaştı ki, Coca-Cola, Garfield'ın Ad Review köşesindeki bir eleştiri yazısı üzerine 100 milyon dolarlık kampanyasını çöpe attı.

Reklam eleştirisinin efsanevi ismi, BİLGİ'de reklam örnekleriyle yapacağı sunumda, reklamcılığın nasıl olması ve nasıl olmaması gerektiğini paylaşacak. Garfield, bir reklamı daha iyi yapmanın kurallarına, başarılı ve başarısız pazarlama örneklerine dikkat çekecek. Ayrıca "Advertrocities-Berbat Reklamlar" başlıklı bölümde gelmiş, geçmiş en kötü reklamlar irdelenecek. Garfield, sunumunun ardından katılımcılara da sorularını cevaplamak üzere zaman ayıracak.

İngilizce gerçekleşecek olan etkinlik, reklam dünyası ile ilgilenen herkesin katılımına açık.


13 Nisan 2004, Salı
17:00 - 20:00
İstanbul Bilgi Üniversitesi
Dolapdere Kampüsü, BS2
Kurtuluşderesi Cad. No.47
Dolapdere