ÜÇGE Mağazacılıkta Hedef Büyüttü

Mağaza ve market donanımları alanında faaliyet gösteren Üçge, bu yıl 60 milyon dolar satış hedefliyor.

Metro, Carrefour, Real, Mothercare ve Mark&Spencer gibi uluslararası markalara üretim yapan Üçge’nin, 2005’te Fransa’da Carrefour Grubu’na bağlı 127 mağaza yapak. Üçge Mağaza Ekipmanları Sanayi ve Ticaret A.Ş’den yapılan yazılı açıklamada, 2004 yılını müşteri portföyünü genişleterek tamamlayan firmanın, 2005’te de özellikle mağaza zincirleri olan kurumsal müşterileriyle kalıcı çalışmalara imza atacağı belirtildi.

YKM, Gima, Özdilek, Kiğılı, Koçtaş, Tansaş, BİM, Tepe Home, Canerler, Yimpaş, Afra, Adese, Çetinkaya, Özhan, Şaypa ve Beğendik gibi yerli mağaza ve market zincirlerine üretim yapan Üçge’nin, uluslararası alanda da Metro Gross Market, Carrefour, Real, Levi’s, LTB, Lee, Mudo, Toys ‘R’ Us, P&G, Unilever, Bauhaus, Praktiker, Mothercare, Mark& Spencer, BP, Coca Cola, Pepsi, Mc Donald’s, Siemens gibi markalara çözüm ortaklığı yapmayı sürdürdüğü kaydedildi.

Üçge’nin 2004’te 4’ü Rusya, 3’ü Ukrayna, biri Sırbistan ve biri deTürkiye’de olmak üzere toplam 9 Metro mağazasını teslim ettikten sonraFransa üzerinde yoğunlaştığı belirtilen açıklamada, Carrefour grubuna bağlı 3 mağaza için internet üzerinden açılan ihaleyi de Üçge kazandı. Açıklamada, 2005 yılında Fransa’da Carrefour grubuna bağlı 127 mağazayı Üçge’nin yapacağı belirtilirken, üretiminin yüzde 50’sini dışpazara yönlendiren firmanın bu yıl 60 milyon dolar satış hedeflediği kaydedildi.