Türk Turizm ve Emlak Sektörleri "TR Channel" ile Dünyaya Açılıyor
Türkiye'nin turizm ve emlak ağırlıklı ilk özel kanalı TR Channel, Hot Bird üzerinden yayına başladı. TR Channel sayesinde Türkiye'nin turizm ve gayrimenkul sektörleri 24 saat dünyaya ulaşıyor.
Türkiye'nin turizm ve emlak ağırlıklı ilk özel kanalı olan TR Channel, ilk yayınına 5 Nisan 2006 tarihinde başladı. Türkiye'nin kültürel, tarihsel, arkeolojik değerleri, doğal güzellikleri ile turizm ve gayrimenkul potansiyelini tanıtmayı hedefleyen TR Channel, 24 saat devam eden yayınıyla tüm dünyaya ulaşıyor.
İngilizce başta olmak üzere farklı dillerde tüm dünyaya ulaşmayı hedefleyen kanalın ardındaki medya kuruluşu Bodrum merkezli Kent Medya Grubu. TR Channel, Avrupa’nın en popüler uydularından biri olan Hot Bird üzerinden 10.971 MHz frekansından şifresiz olarak yayın yapıyor.
Açılımı Turizm ve Emlak (Tourism and Real Estate) olan TR Channel, içeriğinin tamamını Türkiye'nin tanıtımı üzerine kuruyor. TR Channel kendi yapımları dışında, T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı, Belgesel Sinemacılar Birliği, bağımsız yapım firmaları, Valilikler ve Belediye Başkanlıklarından temin edilen içerikle izleyicilere ulaşıyor.
TR Channel; yılda yaklaşık 20 milyon yabancının ziyaret ettiği Türkiye'de turizm sektörü ve özellikle son yıllarda yabancılara gayrimenkul satışının büyük bir hızla arttığı emlak sektöründe faaliyet gösteren firmaları daha etkin bir şekilde tanıtıyor. TRT-Int’den sonra Hot Bird uydusu üzerinden yayın yapan ikinci Türk televizyon kanalı olan TR Channel’ın Hot Bird uydusundan iletilen yayınları Avrupa, Asya ve Kuzey Afrika’da yaklaşık 360 milyon kişi izleyebiliyor.