Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü bünyesinde oluşturulacak sistem sayesinde tapu işlemleri öncesi telefonla randevu alınarak, vatandaşın zaman kaybetmesinin önüne geçilecek. İşlemler için gerekli evraklar hakkında önceden bilgi alınabilecek ve yaşanan sıkıntılar anında tespit edilecek. Yıl sonuna kadar hizmete girmesi planlanan çağrı merkezi istihdama da katkı sağlayacak.
Tapu ve Kadastro Genel Müdürü Davut Güney, tapu işlemlerinde birçok yeni uygulamanın hayata geçirildiğini belirtti. Vatandaş memnuniyetinin, çağdaş kamu yönetimi anlayışının en önemli hedeflerinden birisi olduğuna işaret eden Güney, şu ifadeleri kullandı:"Bu hedefle oluşturulan çağrı merkeziyle vatandaşların evlerinden telefonla randevu alması mümkün olacak.Tapu müdürlüklerinin önündeki yığılmalar ve beklemelerin önüne geçilecek. Vatandaşlar kurumumuzla ilgili taleplerini ve önerilerini de kolaylıkla iletebilecek."