Starbucks Coffee Türkiye’nin, Tohum Otizm Vakfı’nın yürüttüğü
bilinçlendirme çalışmalarına destek olmak üzere başlattığı tasarım
yarışmalarının altıncısı başladı. Seçilen tasarımın bardak koruyucuları üzerine
uygulayarak Otizm konusunda farkındalığı arttırmak için değerlendirileceği
yarışmada, birinciliğe seçilen tasarım 2010 Nisan ayı boyunca tüm Starbucks’larda sıcak içecek
servislerinde kullanılacak.
Starbucks’ın Facebook grubuna üye olan 18
yaşından büyük herkese açık “Starbucks Coffee 6.Tasarım Yarışması”na tüm
katılımcılar, bireysel olarak ve en fazla üç tasarım ile
başvurabilecekler. Elle ya da dijital ortamda tasarlanabilecek olan öneriler,
internet ortamında yüklenerek veya posta yolu ile ulaştırılabilecek. Ancak
başvuru formlarının ıslak imzalı olarak teslim edilmesi bekleniyor.
Yine
internet ortamında gerçekleştirilecek oylama sonucunda belirlenecek
birincinin Apple Macbook kazanacağı yarışmada, en fazla puan alan ilk
5 tasarım sahipleri, en fazla puan alan ilk 50 tasarıma en fazla puan ile
destek veren ilk 50 katılımcı, yarışmaya oy vermek amacıyla Starbucks
Türkiye’nin Facebook sayfasına üye olan her 500’üncü kişi birer adet
Starbucks Coffee ürünlerinden oluşan hediye seti
kazanacak.
Yarışma Takvimi Yarışmanın Duyurulması: 7 -
14 Ocak 2010 Son Başvuru ve Teslim Tarihi: 15 - 25 Ocak 2010;
18:00 Yüklenen Tasarımların Shaya Tarafından Ön Değerlendirmesi: 26
Ocak - 31 Ocak 2010 Oylama Süreci: 01 - 14 Şubat 2010;
18:00
Ana değerlendirme kriterinin otizm konusunda farkındalık
yaratabilmek ve dikkat çekmek olduğu yarışmanın ödülleri, 15 Mart 2010
tarihine kadar adrese teslim edilecek.