Soyak Yapı’nın interaktif satış ve
pazarlama faaliyetlerinde yararlanılan Akıllı Bilgilendirme Sistemi
(CBC), Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği
tarafından 'En İyi Mobil Kampanya' dalında ödüle değer bulundu.
Ödül, 15 Ekim Perşembe günü Borusan Oto’da yapılan törenle Soyak Yapı Satış ve
Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Tarık Ongun’a
takdim edildi.
Akıllı Bilgilendirme Sistemi’ni (CBC) ilk olarak Soyak
Siesta projesi kapsamında müşteri memnuniyetini artırmak amacıyla
Ağustos ayında uygulamaya başlayan Soyak, İzmir ve çevre illerden 130 bin kişiye
SMS yoluyla ulaştı. Hedef kitleye, Soyak Siesta’dan hangi miktarda taksitle
daire alabilecekleri sorularak cevaplar tekrar SMS ile alındı. Cevap yollayan
3400 kişi Soyak çağrı merkezi tarafından aranarak daire tipleri ve ödeme
seçenekleri hakkında kendilerine bilgi verildi. Böylelikle Soyak
Siesta projesine ilişkin bilgi almak isteyen 1000 kişilik kitleye nokta atışı
yapılarak ulaşılmış oldu.
Projeleriyle yaşam kalitesini yükseltmeyi ve kent yaşamına yeni bir anlayış
getirmeyi hedefleyen Soyak, sunduğu yenilikçi teknolojilerle müşterilerinin,
ihtiyaç duydukları bilgilere kolaylıkla ulaşmalarına imkan sağlıyor. Soyak
Müşteri Hizmetleri, böylelikle, verimlilikle birlikte müşteri memnuniyetini de
artırıyor.
Turkcell tarafından da örnek vak’a olarak seçildi
Soyak'ın Akıllı Bilgilendirme Sistemi (CBC) kampanyası, Turkcell tarafından
da örnek vak’a olarak işlendi. Soyak’ın bu başarısında, kampanyanın hedef
kitlesinin doğru seçilmiş olması, kampanya mesajının mecraya uygunluğu ile
kurgusu, zamanlama ve mekan seçimi önemli rol oynadı. Soyak, yenilikçi
yaklaşımıyla ayda ortalama 25 bin, lansman dönemlerindeyse ayda 90 bine yakın
kişiye ulaşıyor.