Soyak'a 'En İyi Mobil Kampanya' Ödülü



Soyak Yapı’nın interaktif satış ve pazarlama faaliyetlerinde yararlanılan Akıllı Bilgilendirme Sistemi (CBC), Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği tarafından 'En İyi Mobil Kampanya' dalında ödüle değer bulundu. Ödül, 15 Ekim Perşembe günü Borusan Oto’da yapılan törenle Soyak Yapı Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Tarık Ongun’a takdim edildi. 

Akıllı Bilgilendirme Sistemi’ni (CBC) ilk olarak Soyak Siesta projesi kapsamında müşteri memnuniyetini artırmak amacıyla Ağustos ayında uygulamaya başlayan Soyak, İzmir ve çevre illerden 130 bin kişiye SMS yoluyla ulaştı. Hedef kitleye, Soyak Siesta’dan hangi miktarda taksitle daire alabilecekleri sorularak cevaplar tekrar SMS ile alındı. Cevap yollayan 3400 kişi Soyak çağrı merkezi tarafından aranarak daire tipleri ve ödeme seçenekleri hakkında kendilerine bilgi verildi.   Böylelikle Soyak Siesta projesine ilişkin bilgi almak isteyen 1000 kişilik kitleye nokta atışı yapılarak ulaşılmış oldu.  

Projeleriyle yaşam kalitesini yükseltmeyi ve kent yaşamına yeni bir anlayış getirmeyi hedefleyen Soyak, sunduğu yenilikçi teknolojilerle müşterilerinin, ihtiyaç duydukları bilgilere kolaylıkla ulaşmalarına imkan sağlıyor. Soyak Müşteri Hizmetleri, böylelikle, verimlilikle birlikte müşteri memnuniyetini de artırıyor. 

Turkcell tarafından da örnek vak’a olarak seçildi

Soyak'ın Akıllı Bilgilendirme Sistemi (CBC) kampanyası, Turkcell tarafından da örnek vak’a olarak işlendi. Soyak’ın bu başarısında, kampanyanın hedef kitlesinin doğru seçilmiş olması, kampanya mesajının mecraya uygunluğu ile kurgusu, zamanlama ve mekan seçimi önemli rol oynadı. Soyak, yenilikçi yaklaşımıyla ayda ortalama 25 bin, lansman dönemlerindeyse ayda 90 bine yakın kişiye ulaşıyor.