Sinpaş GYO Kitaplığı’nın Son Üyesi 'Yeni Tüketici'



Stanford Üniversitesi Profesörü Itamar Simonson ve çok satan kitaplar yazarı Emanuel Rosen, 'Yeni Tüketici'de insanların satın almalarının onlarda nasıl ciddi bir değişim yarattığını ele alırken, tüketicilerin karar alma süreçleri ve pazarlama konularına da odaklanıyor. Kitabın yazarları, yeni tüketicinin bilinenin aksine daha iyi seçimler yaptığını ve daha akılcı davrandığını vurguluyor.

Tüketici, pazarlama, reklam, halkla ilişkiler değişiyor

Tüketiciler geçmişte marka adı, firmayla yaşadığı deneyimler, markanın katalogda ya da rafta verdiği mesajlara göre karar verirdi. Tüketicinin karar verme sürecinde artık radikal bir değişim yaşanıyor; web sitesi inceleme, sosyal medya yorumları, online ürün karşılaştırma derken, markanın tüm sosyal birikimini gözler önüne serebiliyor.

Tüketicileri ne etkiler?

Yeni Tüketici kitabı, çağımızda büyük bir baskı oluşturan tüketicileri neyin etkilediği sorusunu cevaplama iddiasını taşıyor. Simonson ve Rosen, değişmesi gereken eski model pazarlama konseptlerini tanımlıyor ve bir firmanın iletişim stratejisini ve pazar araştırma programını nasıl tasarlaması gerektiğini açıklıyor. Analizler ve en son araştırmalarla dolu kitap, pazarlama dünyasına yepyeni bir yön kazandırma iddiasında.

İnternetten erişim olanağı da var

Kitaba, dijital ortamda da ulaşılabiliyor. Diğer Sinpaş GYO kitapları gibi Ipad’den ücretsiz olarak okunabilen kitaba, ITunes üzerinden Sinpaş GYO olarak aratarak veya https://itunes.apple.com/tr/app/sinpas-gyo/id627890689?mt=8 linki ile ulaşılabiliyor.

Sinpaş GYO’nun 7. kitabı

Sinpaş GYO Kitaplığı’nda önceki yıllarda çıkan yayınlar şöyle:

2008: Howard Gardner / Geleceği İnşa Edecek 5 Zihin     
2009: Daniel Gilbert / Mutluluk Üzerine Çeşitlemeler     
2010: Philip Delves Broughton / Harvard Business School’da Size Ne Öğretirler?     
2011: Philip Kotler / Pazarlama 3.0     
2012: Ruth Spellman / Yeni Liderlik    
2013: Rita Gunther McGrath / Rekabet Avantajının Sonu