Silverline İstanbul Info Merkezi ile Mutfakları Baştan Yaratacak
Yıl içinde sırasıyla Ankara ve İzmir’de
Info Merkezi açılışlarını gerçekleştiren
Silverline, İstanbul’da adres olarak Anadolu
Yakası’nda Sahrayı Cedit’i tercih etti. Açılış için düzenlenen
törene Silverline yöneticilerinin yanısıra sektör temsilcileri ve basın
mensupları da katıldı. Açılışa katılan Silverline CEO’su Mustafa
Laçin, yaptığı konuşmasında, Türk ankastre pazarının durumunu,
Silverline’ın pazardaki bugünkü konumunu ve 2010 yılına ait genel
değerlendirmelerini paylaştı.
“Yurtdışında mutfakları donattık; şimdi sıra Türkiye’de”
Silverline'ın önceliği yurtdışı pazarlarına verdiğini ve zor olanı
başardığını söyleyen Mustafa Laçin, Silverline'ın başarı hikayesinde ihracatın
büyük önem taşıdığını vurguladı. Laçin, “İngiltere'den Avustralya'ya,
Almanya'dan Rusya'ya dünyanın dört bir yanında mutfaklarda Silverline ürünleri
kullanılıyor. Bugün 50'ye yakın ülkeye ihracat gerçekleştiriyor ve uluslararası
pazarda etkinliğimizi artırıyoruz. Bugün 450 kişilik istihdamımız ile Türk
ankastre ürünleri pazarında yüzde 10’luk bir paya sahibiz. 2010 yılında 100
milyon TL ciro hedefliyoruz. Pazar payımızı yukarılara taşıma amacındayız”
dedi.
Hedeflerinin, Türkiye'deki pazarı, yurtdışında da başarısını kanıtlamış bir
Türk markası olan Silverline ile büyütmek olduğu belirten Laçin, “2009 yılında 6
milyon TL değerinde yatırım yaptık, dünya mutfaklarını donattık. Artık sıra
Türkiye'de. Türkiye’de kurduğumuz güçlü dağıtım kanalımızın yanı sıra, Ankara,
İzmir, Bursa ve şimdi İstanbul’da da açtığımız INFO’larımızla Türkiye’nin dört
bir yanına ulaşmaya devam edeceğiz” dedi.