Silverline İstanbul Info Merkezi ile Mutfakları Baştan Yaratacak



Yıl içinde sırasıyla Ankara ve İzmir’de Info Merkezi açılışlarını gerçekleştiren Silverline, İstanbul’da adres olarak Anadolu Yakası’nda Sahrayı Cedit’i tercih etti. Açılış için düzenlenen törene Silverline yöneticilerinin yanısıra sektör temsilcileri ve basın mensupları da katıldı. Açılışa katılan Silverline CEO’su Mustafa Laçin, yaptığı konuşmasında, Türk ankastre pazarının durumunu, Silverline’ın pazardaki bugünkü konumunu ve 2010 yılına ait genel değerlendirmelerini paylaştı.

“Yurtdışında mutfakları donattık; şimdi sıra Türkiye’de”

Silverline'ın önceliği yurtdışı pazarlarına verdiğini ve zor olanı başardığını söyleyen Mustafa Laçin, Silverline'ın başarı hikayesinde ihracatın büyük önem taşıdığını vurguladı. Laçin, “İngiltere'den Avustralya'ya, Almanya'dan Rusya'ya dünyanın dört bir yanında mutfaklarda Silverline ürünleri kullanılıyor. Bugün 50'ye yakın ülkeye ihracat gerçekleştiriyor ve uluslararası pazarda etkinliğimizi artırıyoruz. Bugün 450 kişilik istihdamımız ile Türk ankastre ürünleri pazarında yüzde 10’luk bir paya sahibiz. 2010 yılında 100 milyon TL ciro hedefliyoruz. Pazar payımızı yukarılara taşıma amacındayız” dedi.

Hedeflerinin, Türkiye'deki pazarı, yurtdışında da başarısını kanıtlamış bir Türk markası olan Silverline ile büyütmek olduğu belirten Laçin, “2009 yılında 6 milyon TL değerinde yatırım yaptık, dünya mutfaklarını donattık. Artık sıra Türkiye'de. Türkiye’de kurduğumuz güçlü dağıtım kanalımızın yanı sıra, Ankara, İzmir, Bursa ve şimdi İstanbul’da da açtığımız INFO’larımızla Türkiye’nin dört bir yanına ulaşmaya devam edeceğiz” dedi.