Silverline Archiproducts İkonunu Aldı



Silverline dünyanın dört bir köşesinden 1.7 milyon profesyonele kaynak olan Archiproducts’da tasarım, teknoloji ve fonksiyonlarıyla öne çıkan inovatif ürünlerini sergiliyor. Yılda 46 milyon ziyaretçiye ve 1.7 milyon profesyonel üyeye sahip Archiproducts, IOT (nesnelerin interneti) ve hibrit alanında davlumbaz tasarımlarıyla dikkat çeken Silverline Ankastre’yi mükemmellik, kalite ve inovasyon örneği olarak gösterdi. Almanya Köln’de düzenlenen Living Kitchen fuarında Archiproducts ikonunu teslim alan Silverline, yenilikçi ve inovatif markaları keşfetmek isteyen profesyonellerle bu kaynak üzerinden de buluşmaya devam edecek.


Reklam Goruntulenme Bolumu

Ar-Ge yatırımı yapan ilk 250 şirket arasında…
2017 yılında fabrika bünyesinde uluslararası akreditasyona sahip Ar-Ge merkezini kuran Silverline, Türkiye de Ar-Ge yatırımı yapan ilk 250 şirket arasında yer alıyor. “Silverline Akıllı Mutfak Teknolojisi” çatısı altında üretilen en yeni modeller ve ilkler Living Kitchen Fuarı’nda tüketici ile buluşturdu.



Mutfaklar kişiselleşiyor…
Günümüzde önemli yaşam alanları haline gelen mutfaklar, tercih edilen teknolojiler  kişiselleşebiliyorsa zaman geçirmekten keyif alınan alanlara dönüşüyor. Bu düşünceyle ‘Strong’u tasarlayan Silverline, porselen yüzeye sahip, farklı desenler ve renklerde değiştirilebilir ön levhalarla davlumbazı kişiselleştiriyor. Güçlü, yüksek kaliteli malzeme seçenekleri sayesinde benzersiz bir tasarım çözümü olan ‘Strong’, düşük enerji tüketimi, sessiz çalışma gibi fonksiyonlarıyla da kullanıcı faydası yaratıyor.



Ocak ve davlumbaz tek gövdede…
Davlumbaz kategorisinde yeni akıllı davlumbaz Vision Hi dışında, ocak ve davlumbazı tek gövdede buluşturan tezgahüstü modelleri de Living Kitchen Fuarı’nda sergilendi. ‘Supreme’ ve ‘Overall’ bu serinin modelleri… Ocak üstünde pişen farklı yemeklerin koku ve dumanlarını ortama yayılmadan mükemmel şekilde yok eden tezgahüstü ürünler sessizlikleri ile de öne çıkıyor.