Ergonomik, performanslı, yenilikçi ve teknolojik ürünler üreten Siemens Ev
Aletleri, yeni blueArt ankastre koleksiyonu ile mutfaklarda şıklığı bir üst
seviyeye taşıyor. Kuzeyin göz alıcı mavi ışıkları mutfaklara yeni bir renk
katarken, birbirine uyumlu tasarım çizgisine sahip ankastre ürünler üstün
teknoloji ve tasarım ile fonksiyonelliği aynı yapıda buluşturuyor. Siemens’in
teknoloji ve tasarımı aynı potada buluşturan yeni blueArt ankastre koleksiyonu,
mutfaklara kuzey ışıklarının canlılığını, göz alıcı renklerini getiriyor ve
mutfaklarında tasarımı, fonksiyonelliği birlikte isteyen rafine zevk sahiplerine
hitap ediyor.
Siemens Ev Aletleri Pazarlama Müdürü Ayşe Özkaya, sektör
paydaşlarının bir araya gelerek sektörün gelişimi için ortak hedefleri
belirlemesi ve sektörün çalışmalarını bu temelde yürütmesinin, ortak hedefler
doğrultusunda atılacak adımlarla mutfak sektörünü hak ettiği konuma
yükselteceğini söyleyerek sözlerini şöyle sürdürdü: "Mutfak, Banyo ve Ankstare
Cihazlar Fuarı, Siemens Ev Aletleri için büyük önem taşıyor. Yaşam alanına
dönüşen mutfakların oluşturulması için gerekli olan tasarım, fonksiyon ve ürün
çeşitliliğine sahip Siemens olarak, uluslararası fuar tecrübelerimizi de fuara
taşıdık. Türkiye'nin mutfak ve ankastre cihazlar konusunda bu kapsamda
gerçekleştirilen tek etkinliği olan Mutfak, Banyo ve Ankastre Cihazlar
Fuarı’nın, en yenilikçi teknolojik özelliklere sahip ürünlerimizi tanıtmak,
tüketiciler, iş ortaklarımız ve sektör profesyonelleriyle buluşmak, onlara
ankastreye bakış açımızı ve yeniliklerimizi tanıtmaya yönelik beklentilerimizin
karşılanması açısından eşsiz fırsatlar sunduğunu gördük."
Siemens Ev Aletleri Satış Direktörü Haluk Çelebioğlu da,
Siemens’in Mutfak, Banyo ve Ankstre Cihazlar Fuarı’nda tanıttığı yeni blueArt
koleksiyonuna değindi ve ev aletleri pazarında teknolojilerin sürekli olarak
yenilendiğini, gelişen teknolojiyle birlikte farklı segmentler ortaya çıktığını
belirterek şunları söyledi: "Artık ürünleri satın alırken tek tercih sebebi
fonksiyon ve fiyat değil. Tasarım satın alma kararlarında gittikçe artan bir
öneme sahip. Tüketici talepleri, teknolojik ilerlemelere yön veriyor. Biz de
ankastre pazarında dünya lideri Siemens olarak, AR-GE departmanlarımız ve
yatırım bütçemizle, tüketicilerin taleplerine eksiksiz yanıt vermek için
çalışıyoruz. 2008 yılını ankastre pazarı açısından başarıyla ve lider olarak
tamamladık. 2009 yılı planlarımız da şimdilik hedeflerimiz doğrultusunda
ilerliyor ve yıl sonuna kadar geçtiğimiz yılın en az yüzde 50 üzerinde
büyüyeceğimizi tahmin ediyoruz."
Yeni blueArt ankastre koleksiyonuna ait ürünler, ister yan
yana ister üst üste olarak yerleştirilebiliyor ve her iki durumda da tüm
ürünlerle büyük bir uyum içinde ve her bir detayı ile aynı hizada görünüyor. Her
bir parçanın tasarımı ayrı ayrı tamamlaması sayesinde fırınlarla hem kompakt
mikrodalgalar, hem kahve makineleri hem de bulaşık makineleri uyumlu bir
birliktelik sergiliyor.