Seranit, 29 Eylül – 3 Ekim 2009
tarihleri arasında İtalya’nın Bologna şehrinde
düzenlenen dünyanın en büyük seramik ve banyo aksesuarları fuarı
Cersaie’ye katılıyor. Firma, fuarda 65 metrekarelik standında
ilginç, ileri teknoloji ve sıra dışı tasarımlardan oluşan 2009 - 2010
koleksiyonunu ve mevcut ürünlerini sergileyecek. Yurtdışında 45 ülkede 254 satış
noktasına ulaşan Seranit, aralarında İtalyan tasarım firmalarının da bulunduğu
dünyaca ünlü tasarım ofisleriyle birlikte geliştirdiği iddialı yeni serisiyle
fuara damgasını vurma iddiasında.
“Dünya seramik modasında söz sahibiyiz”
Fuarla ilgili beklentilerini anlatan Seranit Genel Müdürü Hamdi
Altunalan, “Fuarda tanıtacağımız yer ve duvar karolarından oluşan
yeni serilerimizle bir Türk firması olarak dünya seramik modasında söz sahibi
olduğumuzu tüm dünyaya göstermek niyetindeyiz. İtalya Cersaie Fuarı, sektörümüz
için oldukça önemli ve tüm seramik üreticilerinin yer almak istediği bir fuar.
2008 yılında ziyaretçi sayısının 100 bini bulduğu ve 53 ülkeden katılımın
gerçekleştiği dikkate alındığında, bu fuarın önemi daha da ortaya çıkıyor.
Cersaie Fuarı’na bu yıl üçüncü kez katılıyoruz. Bu başarıda geniş ürün
portföyümüz, yüksek üretim ve hizmet kalitemiz kadar, global bir marka olarak
gerçekleştirdiğimiz uluslararası işbirlikleri de etkili oldu.
Seranit olarak fuardan beklentimiz, 2009-2010 koleksiyonumuzu geniş kitlelere
tanıtmak ve bir dünya markası olarak sektörün diğer önde gelen firmalarıyla yeni
işbirlikleri kurmak. Kriz sebebiyle herkesin çekimser davrandığı bir zamanda biz
yeni serilerimizi sunarak, 2009 ve 2010’dan olumlu beklentilerimiz olduğu
mesajını vermek istiyoruz” açıklamasında bulundu.
İhracatta sürekli büyüme ve gelişme
Seranit, ihracat faaliyetlerine 2001 yılında başladı. İhracata başladığı
yıldan itibaren, sürekli ve kontrollü olarak büyüme ve gelişme stratejilerinin
yürütülmesi sonucunda bugün, yurtdışı pazarlarda 45 ülkede 254 satış noktasından
oluşan satış, pazarlama ve dağıtım ağına sahip. Yaşanan küresel krize rağmen,
2008 yılı ihracatı geçen yıla oranla yüzde 35 arttı. Büyüme stratejileriyle,
yurtdışında yeni pazarlar geliştirme çalışmaları sürekli olarak devam ediyor.
Seranit, bir Türk firması olarak, ürün ve hizmet kalitesi ile dünya pazarında
başarı ile yer alıyor. Türkiye seramik sektörünün sahip olduğu gücü
kuvvetlendirmek için inovatif yaklaşımı ve asla vazgeçmediği kalite politikaları
ile teknoloji, Ar-Ge, Ür-Ge yatırımları, dünya trendlerini takip ederek
geliştirdiği tasarımlarıyla sektöre öncü oluyor. Seranit, Türk kalite imajını
mümkün olduğu kadar yukarılara çekebilme gayreti içinde çalışmalarını
sürdürüyor.