Seranit 29 Eylül'de İtalya Cersai Fuarı'nda



Seranit, 29 Eylül – 3 Ekim 2009 tarihleri arasında İtalya’nın Bologna şehrinde düzenlenen dünyanın en büyük seramik ve banyo aksesuarları fuarı Cersaie’ye katılıyor. Firma, fuarda 65 metrekarelik standında ilginç, ileri teknoloji ve sıra dışı tasarımlardan oluşan 2009 - 2010 koleksiyonunu ve mevcut ürünlerini sergileyecek. Yurtdışında 45 ülkede 254 satış noktasına ulaşan Seranit, aralarında İtalyan tasarım firmalarının da bulunduğu dünyaca ünlü tasarım ofisleriyle birlikte geliştirdiği iddialı yeni serisiyle fuara damgasını vurma iddiasında.

“Dünya seramik modasında söz sahibiyiz”

Hamdi Altunalan Fuarla ilgili beklentilerini anlatan Seranit Genel Müdürü Hamdi Altunalan, “Fuarda tanıtacağımız yer ve duvar karolarından oluşan  yeni serilerimizle bir Türk firması olarak dünya seramik modasında söz sahibi olduğumuzu tüm dünyaya göstermek niyetindeyiz. İtalya Cersaie Fuarı, sektörümüz için oldukça önemli ve tüm seramik üreticilerinin yer almak istediği bir fuar. 2008 yılında ziyaretçi sayısının 100 bini bulduğu ve 53 ülkeden katılımın gerçekleştiği dikkate alındığında, bu fuarın önemi daha da ortaya çıkıyor. Cersaie Fuarı’na bu yıl üçüncü kez katılıyoruz. Bu başarıda geniş ürün portföyümüz, yüksek üretim ve hizmet kalitemiz kadar, global bir marka olarak gerçekleştirdiğimiz uluslararası işbirlikleri de etkili oldu.

Seranit olarak fuardan beklentimiz, 2009-2010 koleksiyonumuzu geniş kitlelere tanıtmak ve bir dünya markası olarak sektörün diğer önde gelen firmalarıyla yeni işbirlikleri kurmak. Kriz sebebiyle herkesin çekimser davrandığı bir zamanda biz yeni serilerimizi sunarak, 2009 ve 2010’dan olumlu beklentilerimiz olduğu mesajını vermek istiyoruz” açıklamasında bulundu.

İhracatta sürekli büyüme ve gelişme

Seranit, ihracat faaliyetlerine 2001 yılında başladı. İhracata başladığı yıldan itibaren, sürekli ve kontrollü olarak büyüme ve gelişme stratejilerinin yürütülmesi sonucunda bugün, yurtdışı pazarlarda 45 ülkede 254 satış noktasından oluşan satış, pazarlama ve dağıtım ağına sahip. Yaşanan küresel krize rağmen, 2008 yılı ihracatı geçen yıla oranla yüzde 35 arttı. Büyüme stratejileriyle, yurtdışında yeni pazarlar geliştirme çalışmaları sürekli olarak devam ediyor.

Seranit, bir Türk firması olarak, ürün ve hizmet kalitesi ile dünya pazarında başarı ile yer alıyor. Türkiye seramik sektörünün sahip olduğu gücü kuvvetlendirmek için inovatif yaklaşımı ve asla vazgeçmediği kalite politikaları ile teknoloji, Ar-Ge, Ür-Ge yatırımları, dünya trendlerini takip ederek geliştirdiği tasarımlarıyla sektöre öncü oluyor. Seranit, Türk kalite imajını mümkün olduğu kadar yukarılara çekebilme gayreti içinde çalışmalarını sürdürüyor.