Seramiksan, Yenilenen Yüzü ve Yeni Ürünleriyle Unicera Fuarı’ndaydı



Seramiksan, 23. Unicera Uluslararası Seramik Banyo Mutfak Fuarı’nda sektör profesyonelleri ve tüketicilerle buluştu. Geçtiğimiz yıl ‘ilkler ve tekler’ konsepti ile katıldığı Unicera Fuarı’nda Seramiksan, bu yıl yenilenen marka kimliği ve Türkiye’de ilk defa kendisi tarafından üretilen ürün portföyüyle yer aldı. Rotodigit teknolojisi uygulanmış Nanotech Digital Full Lappato 30x60 ve 60x60 granitler, Seramiksan standındaki en dikkat çeken seri oldu. Türkiye’de ilk kez Seramiksan’ın geliştirdiği seri, dijital baskı teknolojisini, Full Lappato parlatma teknolojisini, leke tutmayı ve bakteri barındırmayı önleyen nano teknolojiyi bir arada sunuyor. Full Lappato ürünlerine ait mermer efektli yer ve duvar karoları da Seramiksan standında tüketicilerle buluştu. Stantta ayrıca NanoTech granitlerinin yeni renk ve desenleri de sergilendi. Bu yıl yeni ebatlı duvar karolarında da farklılık yaratan Seramiksan, özellikle 20x60, 30x60  ve 25x50 cm’lik ürünlerinin çok değişik renk ve desenlerine standında yer verdi.

Söz verdik: İyi tasarım herkesin hakkı

Seramiksan Satış Pazarlama Grup Başkanı H. Bülent Şamlı, “‘İyi tasarım herkesin hakkı’ diyerek tüketicilerimize bir söz verdik. Geleneksel bej, gri gibi renk tonlarının dışında özgün ve sıra dışı renk seçenekleri ve desenler sunuyoruz. Ürün portföyümüzde 50 farklı renk, 120 farklı desen, 18 ayrı ebat ve bunları zenginleştiren 130 farklı bordür ve dekordan oluşan 1000’in üzerinde ürün bulunuyor” diye konuşarak, yerel ve global zevklere yönelik geniş bir ürün yelpazeleri olduğunu belirtti. Şamlı, “Geçen yıl Unicera Seramik Banyo ve Mutfak Fuarı’nı yaklaşık 55 bin kişi ziyaret etmişti. Seramiksan 480 m²’lik standı ile fuara gelenlerin yoğun ilgisi ile karşılaştı. Geçtiğimiz yıl 80’e yakın yabancı ülkeden misafirleri ağırlayan fuar ihracat anlamında artık çok ciddi bir potansiyel oluşturuyor” diye konuştu.

Seramiksan’ın marka kimliğini yenilemesinin ardından ilk kez Türkiye’de bir fuara katıldığını söyleyen Bülent Şamlı, “2009’dan bu yana markalaşma ve kurumsallaşmaya çok ciddi zaman ve emek harcadık. Yeni marka kimliğimizle Türkiye’de ilk kez Unicera’da ziyaretçilerin karşısına çıktık ve gördüğümüz ilgi bizi çok mutlu etti” dedi. Fuarla eşzamanlı olarak iletişim faaliyetlerine hız verdiklerini belirten Şamlı, “Seramiksan olarak 2012 yılında ülkemizin seramik sektöründe akla gelen ilk 3 firmasından birisi olma hedefini belirledik. Bu hedefe ulaşabilmek için de kendimize, bayilerimize ve tüketicilerimize söz verdik. Yeniliklerin öncülüğünü üstlenerek, tüm tüketicilerimize ‘hayatınız güzel olacak’ diyoruz. Doğadan aldığımız ilhamı iyi tasarımla evlere taşıyoruz. ‘Beğenip de alamamak tarihe karışacak’ sözümüzle ödeme kolaylıklarımıza dikkat çekiyoruz. ‘Aldığınız ürün söz verdiğimiz gün kapınızda’ diyerek teslimat tarihlerindeki dikkatimizi vurguluyoruz. Tüm bu mesajlarımızı fuarla birlikte başlayan reklam kampanyalarımızla tüketicilere aktaracağız” diye bilgi verdi.

Seramiksan’dan her zevke uygun yenilikler

Seramiksan’ın  digital ürün portföyü, 2011 yılında da yeni ürünlerle zenginleşmeye devam ediyor. 20x60 ebadında katlanmış kağıt efektinde PAPER serisi, kese kağıdı renklerinin yanında kırmızı, gece mavisi gibi renkli kağıt etkileri ile dijital olarak işleniyor ve mekanlara modern bir görünüm kazandırıyor.

20x60 ebatlarında üretilen ORİGAMİ serisinde, Japonların kağıt katlama sanatından esinlenerek katlanmış kağıt görüntülü rölyef yüzeyler, yaşam alanlarına farklı bir estetik katıyor.

Seramiksan’ın 20x60 ebadındaki BUTİK serisi ise geleneksel bir patchwork çalışması. Eskilerin 40 yama dedikleri rengarenk farklı kumaş desenlerinin bir araya gelmesiyle oluşan tekstil dokusunun seramiğe yansımış hali olan BUTİK serisi, mekanlara renk ve hareket kazandırıyor.

30x60 ebatlı KANYON serisinde dijital baskının rölyef üzerindeki marifetlerini sergileyen mat ve soft bir ürün tasarımı karşımıza çıkıyor. 30x60 TRALLESLE serisinde ise doğanın traverten mermerine verdiği zengin dokular, birbirini tutmayan yüzlerce farklı renk efektiyle doğallığın yansıması halini alıyor.

45x45 BODRUM KAYRAK’da doğadaki kayrak taşı, çakıl taşlarıyla harmanlanarak doğa tekrar dekore ediliyor. 45x45 WOODSTONE serisinde ise aynı şekilde doğanın iki malzemesinin; ahşabın ve dekoratif mermerin buluşması gerçekleştiriliyor ve zengin bir görünüm oluşturuluyor. Ahşabın sıcaklığından asla vazgeçemeyenler için ise 15x60 ve 60x60 WOOD serisi, parke ürünlerinin seramiğe taşınmış iyi bir örneği olarak kullanıcıların beğenisine sunuluyor.