REYNAERS İnovatif Ürünleriyle BAU Fuarı'ndaydı



İki yılda bir Münich'te düzenlenen ve katılımcıların yeniliklerini tanıttıkları BAU Fuarı, 14-19 Ocak 2019 tarihleri arasında gerçekleşti. BAU'ya dünya ve Avrupa'dan 500'ün üzerinde firma katıldı, Türk katılımcıların ilgisi de yoğundu. Türkiye, fuarda katılımcı firma sayısı (50 firma) ile üçüncü, fuarı ziyaret eden Türk sayısı (3179 kişi) ile dördüncü oldu.

Reynaers, firmaların ihracata yönelik yeni ilişkiler geliştirmesi açısından da önemli bir platform olan BAU’da son teknoloji ile ürettiği inovatif ürünlerini ve dijital uygulamalarını tanıttı. 40 ülkede aktif yapılanması olan Reynaers, dünyanın farklı ülkelerinden katılan satış ve pazarlama temsilcileri ile fuarda yerini aldı. Reynaers sektör profesyonellerini, nihai tüketicileri, mimarları, mühendisleri ve cephe danışmanlarını ağırladı, yeniliklerini anlattı.

Reklam Goruntulenme Bolumu

Reynaers'in standında özellikle farklı performans, fonksiyon ve tasarım seçenekleri ile tanıtılan kapı, pencere ve sürme sistemleri dikkat çekti. Reynaers'in standında Masterline 8 panel kapıları, Masterline 10 Serisi, mimarların cephelerde tercih ettiği Hi-finity sürme sistem, Hi-finity'nin bir alt segmenti olarak ifade edilen SlimPatio 68 sürme sistem, maksimum düzeyde camlı alanlar yaratmak üzere tasarlanmış yalıtımlı, klasik sürme sistemi Concept Patio® 155, ilk kez Bau'da lanse edilen yeni sürme sistemi CP 155 (-LS) Slim Chicane, giydirme cephe sistemlerinin tamamı ve özellikle mimari çözümleri hayata geçirmek için tasarlanan, gelişmiş bir VR simülasyon alanı olan Reynaers Avalon tanıtıldı.

Stanttaki bir diğer vurgu ise dijital inovasyona odaklanılmasını canlı bir şekilde gözler önüne seren "The World of Reynaers" (Reynaers Dünyası) uygulaması. Bu yenilikçi dijital uygulama, ziyaretçilerin birçok boyutta geniş bir yelpazede çözümler üretmesine yardımcı olacak nitelikte. Uygulama, multimedya teknolojisini kullanarak bilgi paylaşımına yeni yollar açmak için ziyaretçilere yeni bir bakış açısı getiriyor. Uygulama sayesinde kullanıcılar, kombinasyonları test etmek için ürün renklerini, açılış türlerini ve diğer tasarım özelliklerini değiştirerek sanal ortamda kullanım deneyimi yaşıyor.