Renklerini Yeni Logosuna Yansıttı; Büyümeye Devam Edecek



Anadolu Grubu ve Alman Faber-Castell A.G.'nin ortaklığında bu yıl 40. kuruluş yıldönümünü kutlayan ADEL Kalemcilik , 2008 yılını 78,4 milyon TL net ciroyla kapattığını açıkladı. Ekonomik krize rağmen 2008 yılını bir önceki yıla göre yüzde 16,4’lük bir büyüme ile kapattıklarını belirten ADEL Kalemcilik Genel Müdürü Taner Dursun, bu yıl da kaliteden ödün vermeksizin, aynı büyüme çizgisini sürdüreceklerini söyledi.

Taner Dursun, yılda 175 milyon parça ürün ürettiklerini belirterek, “Üretimimizin, miktar bazında yaklaşık yüzde 20'lik kısmını, başta İran, Rusya, İngiltere, Almanya olmak üzere İsveç, Macaristan, Bulgaristan, Sırbistan, Yunanistan gibi Avrupa ülkelerine; Filistin, Suriye, Ürdün, Kuveyt gibi Ortadoğu ülkelerine; hatta Avustralya, Güney Afrika, Kolombiya gibi denizaşırı ülkelere, toplamda ise 47 ülkeye ihraç ediyoruz. Geçen yılki ciromuz içinde ihracatın payı 5 milyon TL civarında bulunuyor. İhracatımızın yüzde 62'lik kısmını ise ADEL markasıyla gerçekleştiriyoruz” diye konuştu.

ADEL Kalemcilik olarak, 2008 yılı için 76 milyon TL ciro hedefi koyduklarını, ekonomik krize rağmen yılı 78,4 milyon TL net ciroyla kapatmayı başardıklarını belirten Dursun açıklamalarına şöyle devam etti:

“Bu, 2007 yılına oranla %16,4’lük bir artışı işaret ediyor. ADEL Kalemcilik olarak temel hedefimiz, her aşamada sürdürülebilir büyüme elde etmektir. Güçlü finansal yapımız ve köklü şirket kültürümüzle 2009 yılında da içinde bulunduğumuz global kriz ortamına rağmen büyüme çizgimizi devam ettireceğimize inanıyorum. Tüm ihracat pazarlarında da satışlarımızı artırmayı öngörüyoruz.”

Gökkuşağının renkleri artık ADEL logosunda

ADEL Kalemcilik, 40’ıncı yılında tüketicilerinin karşısına daha dinamik, daha yaratıcı ve gökkuşağının renklerini yansıtan bir logoyla çıkıyor. Taner Dursun, “Logo, bir markanın imajını yansıtmaktaki en önemli araçtır. Bizler de logomuzun, sade, sıcak, çağdaş ve geleceğin çizgilerini taşımasını; enerjimizi, yüksek motivasyonumuzu ve işimize olan bağlılığımızı vurgulamasını arzu ettik ve yeni logomuz ortaya çıktı. 40 yılda yaşanan güzellikler ve verilen değerli emeklerin çizgilerini taşıyan yeni logomuz, aynı zamanda yazmanın, çizmenin ve boyamanın verdiği keyifle Türkiye ekonomisine kattığımız parlak değeri de sembolize ediyor” diye konuştu.