Rasch Vitrine Çıktı



Duvar kağıdı sektörünün öncü markası Rasch’ın merakla beklenen lansmanı, 19 Aralık Cumartesi günü gerçekleştirildi. Rasch’ın Türkiye distribütörü Hanna Brand Management tarafından Point Hotel Taksim’de düzenlenen lansmana, iş dünyasından 235 davetlinin katıldı. Rasch’ın CEO’su Dario Rasch ve İhracat Bölge Müdürü Margarethe Kupka da katılımcılar arasındaydı. Davetliler, seminer öncesi fuaye alanında Rasch’ın birbirinden özel koleksiyonlarının kartelalarını inceleme fırsatı buldular. Aralarında Trianon, Chelsea, Glam, Wallton, La Fleur, Soft Senses gibi Rasch’ın Avrupa’da en iyi satan koleksiyonlarının da bulunduğu kartelalar, davetliler tarafından yoğun ilgi gördü.

Oğuzhan Özden ve Dario RaschRasch CEO’su Dario Rasch, yeni ortaklık için, "HannaHome ile yaptığımız bu stratejik anlaşmayla Türkiye pazarında markamızın çok kısa sürede hakettiği şekilde lider marka olarak konumlandırılacağına ve Avrupa pazarı için hedeflediğimiz cironun büyük kısmını Türkiye ve çevre ülkeler satışlarıyla başaracağımıza inanıyoruz" dedi. Hanna Brand Management Genel Müdürü Oğuzhan Özden ise, "Rasch ile Türkiye distribütörlük anlaşmasını imzaladığımız için oldukça gururluyum. Hanna Brand Management olarak, Rasch’a yapacağımız pazarlama yatırımlarıyla ithal duvar kağıdı pazarına sektörde benzeri olmayan, siparişin alınmasından lojistik hizmetlerine kadar tüm süreçleri mühendislik yaklaşımıyla tasarlanmış, altyapısıyla öncü bir bakış açısı kazandıracağız" açıklamasını yaptı.

Toplantıda davetlilere Rasch’ın tarihi, ürünleri ve koleksiyonlarının tanıtımı gerçekleştirildi. Rasch’ın tüm dünyaya ilk defa Ocak 2010’da Almanya’da düzenlenecek olan Heimtextile Fuar’ında tanıtacağı ve aralarında dünyaca ünlü tasarımcı Barbara Becker’ın Rasch için özel olarak tasarladığı 'B.B.'nin de olduğu yeni koleksiyonları da davetlilerle paylaşıldı.

Etkinliğin ikinci oturumunda, HannaHome İş Ortaklık Programı ve Partner Club tanıtımı gerçekleştirildi. Sunumda, HannaHome’un Partner Club’a üye olacak iş ortaklarına sunacağı destekler ve avantajlar davetlilere detaylarıyla anlatıldı. Yeni bayilik programı, satış organizasyon yapısından fiyat politikasına, stok ve lojistik hizmetlerinden reklam ve proje desteğine, eğitim ve servis desteğine kadar tüm detaylarıyla altyapısı kurulmuş ve sektörde benzeri olmayan bir uygulama sunma iddiasını taşıyor.

Buluşma, kokteylle sona erdi.