Duvar kağıdı sektörünün öncü markası Rasch’ın merakla
beklenen lansmanı, 19 Aralık Cumartesi günü gerçekleştirildi. Rasch’ın Türkiye
distribütörü Hanna Brand Management tarafından Point Hotel
Taksim’de düzenlenen lansmana, iş dünyasından 235 davetlinin katıldı. Rasch’ın
CEO’su Dario Rasch ve İhracat Bölge Müdürü Margarethe
Kupka da katılımcılar arasındaydı. Davetliler, seminer öncesi fuaye
alanında Rasch’ın birbirinden özel koleksiyonlarının kartelalarını inceleme
fırsatı buldular. Aralarında Trianon, Chelsea, Glam, Wallton, La Fleur, Soft
Senses gibi Rasch’ın Avrupa’da en iyi satan koleksiyonlarının da bulunduğu
kartelalar, davetliler tarafından yoğun ilgi gördü.
Rasch
CEO’su Dario Rasch, yeni ortaklık için, "HannaHome ile
yaptığımız bu stratejik anlaşmayla Türkiye pazarında markamızın çok kısa sürede
hakettiği şekilde lider marka olarak konumlandırılacağına ve Avrupa pazarı için
hedeflediğimiz cironun büyük kısmını Türkiye ve çevre ülkeler satışlarıyla
başaracağımıza inanıyoruz" dedi. Hanna Brand Management Genel Müdürü
Oğuzhan Özden ise, "Rasch ile Türkiye distribütörlük
anlaşmasını imzaladığımız için oldukça gururluyum. Hanna Brand Management
olarak, Rasch’a yapacağımız pazarlama yatırımlarıyla ithal duvar kağıdı pazarına
sektörde benzeri olmayan, siparişin alınmasından lojistik hizmetlerine kadar tüm
süreçleri mühendislik yaklaşımıyla tasarlanmış, altyapısıyla öncü bir bakış
açısı kazandıracağız" açıklamasını yaptı.
Toplantıda davetlilere Rasch’ın
tarihi, ürünleri ve koleksiyonlarının tanıtımı gerçekleştirildi. Rasch’ın tüm
dünyaya ilk defa Ocak 2010’da Almanya’da düzenlenecek olan Heimtextile Fuar’ında
tanıtacağı ve aralarında dünyaca ünlü tasarımcı Barbara Becker’ın Rasch için
özel olarak tasarladığı 'B.B.'nin de olduğu yeni koleksiyonları da davetlilerle
paylaşıldı.
Etkinliğin ikinci oturumunda, HannaHome İş Ortaklık Programı
ve Partner Club tanıtımı gerçekleştirildi. Sunumda, HannaHome’un Partner Club’a
üye olacak iş ortaklarına sunacağı destekler ve avantajlar davetlilere
detaylarıyla anlatıldı. Yeni bayilik programı, satış organizasyon yapısından
fiyat politikasına, stok ve lojistik hizmetlerinden reklam ve proje desteğine,
eğitim ve servis desteğine kadar tüm detaylarıyla altyapısı kurulmuş ve sektörde
benzeri olmayan bir uygulama sunma iddiasını taşıyor.