Rasch, İlk Bayi Toplantısını Boğazda Gerçekleştirdi!
Rasch, İstanbul‘da ilk bayi toplantısını 24 Haziran Perşembe
gecesi gerçekleştirdi. Rasch’ın Türkiye Distribütörü Hanna Brand
Management tarafından boğazda tekne yemeği konsepti ile düzenlenen
etkinliğe iş dünyasının katılımı yüksek oldu. 180 özel davetlinin katıldığı
etkinlikte konuklar, Rasch’ın yeni koleksiyonlarının kartelalarını inceleme
fırsatı buldular.
Hanna Brand
Management Genel Müdürü Oğuzhan Özden, “6 ay gibi kısa bir
sürede tüm bayilerimizle aramızdaki samimi ve sıcakkanlı ortam sayesinde bir
'aile' olduğumuza inanıyorum. Kısa sürede hep beraber bu piyasada Rasch
markasını hakettiği konuma getirdik ve şimdi daha ilerisi için tüm gücümüzle
çalışacağız. Sene sonuna kadar pazarın lideri olmak konusundaki ısrarımız, tüm
kararlılığımızla devam etmektedir” şeklinde konuştu.
Oğuzhan Özden’in
konuşmasının ardından, Rasch bayileri arasında en iyi vitrin tasarımı, en iyi
mağaza içi tasarım gibi belirlenen sekiz farklı kategori için ödüller, bayilere
takdim edildi.