Profilo’da 'Değişim' AVM’lerde Devam Ediyor



Profilo Dayanıklı Ev Aletleri, 'Değişim 2010' çerçevesinde İstanbul Cevahir Alışveriş Merkezi’nde açılan ilk AVM mağazasının ardından, ikinci AVM mağazasını Antalya Özdilek Alışveriş Merkezi’nde açtı. 18 Mayıs’ta düzenlenen İstanbul dışındaki bu ilk AVM mağazası açılış törenine basın mensuplarının yanı sıra BSH Grubu’ndan üst düzey yöneticiler de katıldı.

Açılış töreninde bir konuşma yapan Profilo Satış Direktörü Semir Kuseyri, 'Değişim 2010' sürecinin devam ettiğini belirterek, İstanbul Cevahir Alışveriş Merkezi’ndeki mağazanın ardından bugün açılışı yapılan Antalya Özdilek Alışveriş Merkezi mağazasıyla da atılımların sürdüğünü belirtti. Yeniden yapılanma süreci kapsamında satış ekibini tazelerken bayi yapısını da tekrar gözden geçirdiklerini ifade eden Kuseyri sözlerini şöyle sürdürdü:

“2009 yılında  BSH Grubu’nun Türkiye’de ve tüm dünyadaki en karlı yerel markası olduk. 2010 yılı için çok daha yüksek hedeflerle yola çıktık ve bu hedeflerden oluşturduğumuz sağlam temelli stratejiler ile sektörde yıldızı parlayacak, pazardaki hareket ve canlılığı sürdürecek öncü ve güçlü markalardan biri olmaya devam edeceğiz”.

“Tüketiciye deneyimleme fırsatı sunmak önemli”

Profilo Dayanıklı Ev Aletleri’nin geçtiğimiz yıl ürün gamının zenginleştirilmesinden, tüketiciye ulaşılan kanalların yenilenmesi ve geliştirilmesine kadar pek çok alanda büyük bir değişim yaşadığına dikkat çeken Profilo Satış Direktörü Kuseyri, “Kaliteli ürünlerle donatılmış, satış ve ürün konusunda eğitilmiş bayilerimizle tüketicilerimize eskisinden de iyi hizmet vereceğiz. Bu açıdan bakıldığında İstanbul dışındaki bu ilk AVM konsept mağazamızın bizim açımızdan anlamı büyük” dedi.  Profilo, özellikle ankastre, bulaşık makineleri, kurutma makineleri ve küçük ev aletleri konusunda 2010 yılında büyük bir yol kat etmeyi hedefliyor.

Kuseyri, “Ürünlerimizi tüketicilerimize bayi mağazalarında deneterek tanıtma konusundaki girişimlerimiz de artarak devam edecek. Sade tasarımı, üstün teknik özellikleri ve fonksiyonelliği bir arada sunan ürünleriyle Profilo'nun pazarımızda kalite ve fiyat ilişkisini en iyi kuran beyaz eşya markası olduğu iddiasındayız. Bu nedenle bilinçli tüketicinin bizi tercih edeceğine inanıyoruz” şeklinde konuştu.