Profilo Dayanıklı Ev
Aletleri, 'Değişim 2010' çerçevesinde
İstanbul Cevahir Alışveriş Merkezi’nde açılan ilk AVM
mağazasının ardından, ikinci AVM mağazasını Antalya Özdilek Alışveriş
Merkezi’nde açtı. 18 Mayıs’ta düzenlenen İstanbul dışındaki bu ilk AVM
mağazası açılış törenine basın mensuplarının yanı sıra BSH Grubu’ndan üst düzey
yöneticiler de katıldı.
Açılış töreninde bir konuşma yapan Profilo Satış Direktörü Semir
Kuseyri, 'Değişim 2010' sürecinin devam ettiğini belirterek, İstanbul
Cevahir Alışveriş Merkezi’ndeki mağazanın ardından bugün açılışı yapılan Antalya
Özdilek Alışveriş Merkezi mağazasıyla da atılımların sürdüğünü belirtti. Yeniden
yapılanma süreci kapsamında satış ekibini tazelerken bayi yapısını da tekrar
gözden geçirdiklerini ifade eden Kuseyri sözlerini şöyle sürdürdü:
“2009 yılında BSH Grubu’nun Türkiye’de ve tüm dünyadaki en karlı yerel
markası olduk. 2010 yılı için çok daha yüksek hedeflerle yola çıktık ve bu
hedeflerden oluşturduğumuz sağlam temelli stratejiler ile sektörde yıldızı
parlayacak, pazardaki hareket ve canlılığı sürdürecek öncü ve güçlü markalardan
biri olmaya devam edeceğiz”.
“Tüketiciye deneyimleme fırsatı sunmak önemli”
Profilo Dayanıklı Ev Aletleri’nin geçtiğimiz yıl ürün gamının
zenginleştirilmesinden, tüketiciye ulaşılan kanalların yenilenmesi ve
geliştirilmesine kadar pek çok alanda büyük bir değişim yaşadığına dikkat çeken
Profilo Satış Direktörü Kuseyri, “Kaliteli ürünlerle donatılmış, satış ve ürün
konusunda eğitilmiş bayilerimizle tüketicilerimize eskisinden de iyi hizmet
vereceğiz. Bu açıdan bakıldığında İstanbul dışındaki bu ilk AVM konsept
mağazamızın bizim açımızdan anlamı büyük” dedi. Profilo, özellikle
ankastre, bulaşık makineleri, kurutma makineleri ve küçük ev aletleri konusunda
2010 yılında büyük bir yol kat etmeyi hedefliyor.
Kuseyri, “Ürünlerimizi tüketicilerimize bayi mağazalarında deneterek tanıtma
konusundaki girişimlerimiz de artarak devam edecek. Sade tasarımı, üstün teknik
özellikleri ve fonksiyonelliği bir arada sunan ürünleriyle Profilo'nun
pazarımızda kalite ve fiyat ilişkisini en iyi kuran beyaz eşya markası olduğu
iddiasındayız. Bu nedenle bilinçli tüketicinin bizi tercih edeceğine inanıyoruz”
şeklinde konuştu.