"primeclass" Lounge Yeni Tasarım ve Konforuyla 'Sihir'liyor



Kişiye özel butik seyahat hizmetleri sunarak yolcuların havalimanı içinde ve dışında attıkları her adımı kolaylaştırmak için tasarlanan “primeclass” CIP Servis, her geçen gün, sunduğu ayrıcalıklı hizmetleri ve kaliteyi yükselterek havalimanında yaşanan her anı konfora dönüştürüyor. “primeclass” CIP Servis’in yolculara sınırsız, lezzetli ikramları ve güleryüzlü personeliyle, bekleme süresince keyif yaşatan hizmetlerinden “primeclass” Lounge salonu, yenilenen dekoru, estetik tasarımları ve konforuyla, bekleme anlarını stresten uzak rahatça dinlenip, zevkle vakit geçirilen saatlere çeviriyor.

Sihir Mobilya’nın deneyimli dekorasyon ve iç mimar ekibi tarafından tasarlanan “primeclass” Lounge, yeni yüzüyle İtalyan estetiği ve kalitesini yansıtıyor. Yolcu memnuniyeti ve rahatlığı ön planda tutularak tasarlanan “primeclass” Lounge’da yer alan, dünya trendlerine yön veren markalardan (Natuzzi, Arflex, Cattelan Italia) seçilen deri koltuk, kanepe, masa, sandalye ve aksesuarlar, çarpıcı tasarımları ve renk bütünlüğüyle göz kamaştırıyor.



Estetik görünümüyle zevk veren, konforuyla rahatlığı yaşatan, kalitesiyle ayrıcalık sunan “primeclass” Lounge’un yeni mimari konsepti, özel yolcu bekleme salonlarına farklı bir bakış açısı getiriyor.



“primeclass” CIP Servis

“primeclass” CIP Servis, TAV Havalimanı Holding tarafından işletilen havalimanlarında yolcuya, “kişiye özel” butik seyahat hizmetleri sunabilmek için tasarlandı.

Türkiye’de İstanbul Atatürk ve Ankara Esenboğa Havalimanları, Gürcistan’da Tiflis ve Batum Uluslararası Havalimanları ve Tunus Enfidha Uluslararası Havalimanı’nda hizmetlerini sunarken, havayolu ve sınıf gözetmeksizin, yolcuların seyahat öncesi ve sonrası attıkları her adımı kolaylaştırıyor. Her adımda profesyonel personel tarafından asistanlık hizmeti alan konuklar, Prime Pack ve Prime Select hizmet seçenekleri ile, “primeclass” olmanın farklılığını hissediyor.



Prime Pack

“primeclass” CIP Servis hizmetlerinden Prime Pack, yolcuların havalimanında geçirdikleri zaman süresince aldıkları ayrıcalıklı servisleri içeren hizmetler paketidir.

Kişiye özel servis anlayışıyla donatılmış bir ekip eşliğinde sunulan Prime Pack hizmetinde yolcu, seyahatine yeni başlıyorsa terminal giriş kapısında, dönüş güzergâhında ise, uçak kapısında “primeclass” CIP Servis personeli tarafından karşılanır ve bagajları alınır. Gidiş yolculuğunda özel “primeclass” x-ray güvenlik geçişinin ardından, check-in ve pasaport işlemleri, geliş yolculuğunda ise, pasaport kontrolü ve gerekiyorsa vize pulu alımı gibi işlemler CIP personeli eşliğinde ayrıcalıklı olarak tamamlanır. Bagaj taşıma görevlisi el bagajlarını taşırken, CIP personeli asistanlığında rahat bir alışveriş yapabilmenin keyfine varan konuklar, “primeclass” CIP Servis’e özel tahsis edilmiş olan kasalarında beklemeksizin ödeme rahatlığını da yaşarlar.

Prime Pack hizmetinden faydalanan konukların yaşadıkları ayrıcalıklar bunlarla da bitmez. Konforla kalitenin ahengini yansıtan ve  özel olarak Sihir Mobilya tarafından tasarlanan “primeclass” Lounge’da dinginliği yakalayıp, uçuş takip stresinden uzakta dinlenebilirler. Ayrıca ofis rahatlığında çalışmalarına devam edebilir, internetten faydalanabilir, gazete ve dergi okurken ya da son haberleri izlerken servis personelinin sunduğu sınırsız ve lezzetli ikramların tadına bakabilirler. “primeclass” olmanın ayrıcalığını yaşayan yolcular, hiçbir şey için endişelenmezler. Çünkü geliş ve gidişlerinde havalimanı içindeki transferleri  de özel araçlarla yapılır. Böylece, Prime Pack hizmetini tercih edenler için havalimanı içindeki mesafeler de sorun olmaktan çıkar ve konfor hep devam eder.