Polisan Holding Borsa'da



Polisan Holding hisseleri, 24 Mayıs 2012 itibarıyla İstanbul Menkul Kıymetler Borsası'nda 'POLHO' koduyla ve 832,5 milyon TL piyasa değeri ile işlem görmeye başladı. Son bir yıldaki halka arzlar arasında yerli yatırımcıların büyük ilgisi sonucu bireyselde 4,9, toplamda 4,3 katı talep gören Polisan Holding, böylece son 1 yılın en yüksek yerli yatırımcı talebinin toplandığı halka arzını gerçekleştirmiş oldu.

44,4 milyon TL büyüklüğündeki Polisan Holding halka arzına, 191,6 milyon TL talep gelirken; 5.614 başvuru yapıldı. Planlandığı şekilde halka arzın yüzde 83’ü bireysel yatırımcılara, yüzde 10’u kurumsal yatırımcılara, yüzde 7’si Polisan Grubu çalışanları ile Polisan Boya distribütör, bayi ve ortaklarına satıldı. Polisan Holding kasasına bu halka arzla birlikte 44,4 milyon lira girmiş oldu. Polisan Holding halka arzından elde edilecek gelir, Polisan Holding iştiraklerinin işletme sermayesi ihtiyacında ve planlanan yatırımlarının finansmanında kullanılacak.

title=


"Bireysel yatırımcılardan gelen talep, kurumumuza ve markalarımıza duyulan güvenin bir göstergesidir"

Polisan Holding hisselerinin borsada işlem görmeye başlaması nedeniyle İMKB’de düzenlenen 'Gong Töreni'ne, Polisan Holding Yönetim Kurulu Başkanı Necmettin Bitlis, Polisan Holding CEO’ su Erol Mizrahi, Polisan Holding Yönetim Kurulu Üyeleri Ahmet Bitlis ve Emin Bitlis , İMKB Başkan Yardımcısı Doç. Dr. Mustafa Kemal Yılmaz  ve Holding’in üst yönetiminin yanı sıra İstanbul Menkul Kıymetler Borsası Yönetimi ve DenizYatırım Yönetim Kurulu Murahhas Üyesi Cafer Bakırhan katıldı.

Burada konuşan Polisan Holding Yönetim Kurulu Başkanı Necmettin Bitlis, Polisan Holding’in halka arzının grubun sermaye piyasalarına ilk adımı olduğunu belirtti ve iştirak şirketleri için de önümüzdeki dönemlerde halka arz planlarının olduğunuaçıkladı. "Tam profesyonel yönetim organizasyonu çerçevesinde inşa edilen kurumsal ve şeffaf yapımızı daha da pekiştirmek adına halka arz sürecine karar verdik" diyen Bitlis, bireysel yatırımcılardan gelen 5 katına  yakın talebin markalarına duyulan güvenin bir göstergesi olduğunu kaydetti.