Philips, Küresel Yeşil Markalar Liginde 23. Sıraya Yükseldi



Rapordaki bu yükseliş, Philips’in yeşil marka kategorisinde kaydettiği ilerlemeyi ortaya koydu. Philips Türkiye Üst Yöneticisi (CEO) Göktug Gür, “Philips gerçekleştirdiği yeniliklerle dünyayı daha sağlıklı ve daha sürdürülebilir bir gezegen haline getirme konusunda uzun bir geçmişe sahip. Yenilenen şirket vizyonumuzla, hedefimiz 2025 yılına kadar 3 milyar insanın yaşamını iyileştirmek” ifadeleri kullandı. Gür ayrıca Philips Turkiye’nin yeşil ürün satışlarının toplam satışların yüzde 52’sine ulaştığının da altını çizdi.

Açıklamaya göre, Interbrand tarafından her yıl düzenli olarak gerçekleştirilen bu araştırma, teknoloji markalarının çevreye olumlu etkilerini artırmak amacıyla temel mühendislik yetkinliklerini ve kültürel güçlerini geliştirmelerine olanak sağlıyor.