Yarım asrı aşkın bir süredir orman endüstrisi, kâğıt, gıda ve turizm sektörlerinde faaliyet gösteren ve 5 yıl gibi kısa bir zamanda parke sektöründe ulaştığı ilk üç içindeki konumuyla dikkat çeken Turanlar Şirketler Grubu’nun parke markası 'Peli Parquet', geniş ürün gamına 2 yeni koleksiyon daha ekledi. Aralarında kalınlık ve genişlik farkı bulunan koleksiyonlar, lamine ve masif ürünlere alternatif olma, derzli yapısı ve fiyat avantajı gibi özellikleriyle dikkat çekiyor.
Wood BeyazKoleksiyonlarla ilgili bilgi veren markanın Pazarlama ve Ürün Geliştirme Müdürü Mehmet Karahasanoğlu, yüzey ahşap baskılarına dikkat çekerek şunları söyledi:
“Peli Parquet markası olarak, derzli parke koleksiyonlarımızla parke dünyasına geniş çeşitler sunuyoruz. Ürünün derzli olmasıyla, mikro boşluklarla her panelin tek parça olarak görünmesini sağlıyoruz. Bu koleksiyonların malzemeleri laminat ve yüzeye uygulanan ahşap doku baskıları son derece önemli. Koleksiyonlar, lamine ve masif parkelere son derece kaliteli birer alternatif; zira lamine parkenin metrekaresi 30-40 euro iken, laminat parkelerin metrekaresi 10-15 euro civarında”.