"Kaliteyi geliştirmek, asla sona ermeyecek bir
seyahattir" ilkesi ile yola devam eden SEREL, "Önce Müşterimiz için Varız"
diyerek; Müşteri Memnuniyeti Sistemi ile sektöründe ayrıcalık
yaratıyor.
SEREL; sağlık, tasarruf, yenilik ve konforu bir arada sunarak, tüketicisinin
tercihi olmaya devam ediyor. Müşterilerinin memnuniyetleri için çalışan SEREL,
stratejik programının mihenk taşı olarak uygulamaya koyduğu; müşteri
beklentileri, algılanan kalite, algılanan değer, müşteri memnuniyeti, müşteri
şikâyetleri ve müşteri bağlılığı kriterlerinde değerlendirmeyi kapsayan "Müşteri
Memnuniyeti Yönetim Sistemi"ndeki başarısı ile sektörde adından çokça söz
ettiriyor.
Bir kuruluşun mevcut müşterisini elinde tutması, yeni müşteri edinmesinden en
az dört kat daha masraflı. Müşteri Memnuniyeti standardı olan TS ISO 10002:2006
standardı, kuruluşların müşterilerinin görüşlerini nasıl başarılı bir şekilde
ele alabileceklerini tanımlamalarına, yönetmelerine ve anlamalarına yardımcı
oluyor.
Müşteri gereksinimlerini karşılamayı ve marka değerini korumayı temel ilke
edinmiş bir marka olan SEREL, "Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi"
almanın gururunu kullanıcılarıyla da paylaşıyor.
SEREL, çağdaş ve özgün tasarımları, müşteri davranışlarını etüt ederek
müşteri odaklı düşünmesi ve davranması, su tasarrufundaki hassasiyeti, estetik
ve zarafeti, vazgeçilmez kalitesi ile müşterilerine verdiği "Yıllarca Beraber"
sözünü tutmaya devam ediyor.