"Önce Müşterimiz için Varız"



"Kaliteyi geliştirmek, asla sona ermeyecek bir seyahattir" ilkesi ile yola devam eden SEREL, "Önce Müşterimiz için Varız" diyerek; Müşteri Memnuniyeti Sistemi ile sektöründe ayrıcalık yaratıyor.

SEREL; sağlık, tasarruf, yenilik ve konforu bir arada sunarak, tüketicisinin tercihi olmaya devam ediyor. Müşterilerinin memnuniyetleri için çalışan SEREL, stratejik programının mihenk taşı olarak uygulamaya koyduğu; müşteri beklentileri, algılanan kalite, algılanan değer, müşteri memnuniyeti, müşteri şikâyetleri ve müşteri bağlılığı kriterlerinde değerlendirmeyi kapsayan "Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi"ndeki başarısı ile sektörde adından çokça söz ettiriyor.

Bir kuruluşun mevcut müşterisini elinde tutması, yeni müşteri edinmesinden en az dört kat daha masraflı. Müşteri Memnuniyeti standardı olan TS ISO 10002:2006 standardı, kuruluşların müşterilerinin görüşlerini nasıl başarılı bir şekilde ele alabileceklerini tanımlamalarına, yönetmelerine ve anlamalarına yardımcı oluyor.

Müşteri gereksinimlerini karşılamayı ve marka değerini korumayı temel ilke edinmiş bir marka olan SEREL, "Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi" almanın gururunu kullanıcılarıyla da paylaşıyor.

SEREL, çağdaş ve özgün tasarımları, müşteri davranışlarını etüt ederek müşteri odaklı düşünmesi ve davranması, su tasarrufundaki hassasiyeti, estetik ve zarafeti, vazgeçilmez kalitesi ile müşterilerine verdiği "Yıllarca Beraber" sözünü tutmaya devam ediyor.