Nurus Levent "Deneyim Merkezi"ne Dönüştü



“Keşif ve buluşma noktası olacak”

Zanaatı teknoloji ile buluşturan ve sürekli yenilenen tasarımlarla çalışma alanlarında fark yaratan Nurus, müşterilerine bambaşka bir deneyim yaşatacak. İstanbul Levent'teki binasını deneyim merkezi olarak yeniden kurgulayan firma, insan sağlığını önemseyen, son teknolojik yeniliklere göre donatılmış ürünleri tanıtacak.

Nurus Levent Deneyim Merkezi’nde bambaşka bir dünyanın kapılarını açtıklarını ifade eden Güran Gökyay, "Burası aynı zamanda bir keşif merkezi. Tematik anlayışla düzenlediğimiz alanlarda bugün ve yarın nelere ihtiyaç duyulabileceğini gösteriyoruz. Nurus’un Sanayi 4.0 vizyonunu yansıtan gelişmiş teknolojili, akıllı mobilyalarıyla tanıştırmak, bizim rehberliğimizde mekanları ihtiyaçlara göre en uygun çözümlerle donatmak için fikir alınabilecek bir yer oluşturduk. Bir yaşam merkezi, bir buluşma merkezi de olma hedefindeyiz. Alt katta yer alan Co Working Coffee adlı kafemizin ses yalıtımlı bölümlerinde gizlilik gerektiren toplantılarınızı yapabilir, sıcak bir kafe atmosferinde resmi toplantıların da, keyifli buluşmaların da gerçekleştirilebileceğine şahit olabilirsiniz. Bireysel ya da grup çalışmalarına olanak tanıyan mekanda tüm işlerinizin takibini teknolojik donanımlarımızın verdiği konforla gerçekleştirebilirsiniz” değerlendirmesinde bulundu.

“Mekanın verimli kullanılması için ‘değişim yönetimi’ yapıyoruz”

Nurus Levent Deneyim Merkezi’nde farklı iş yapılarının ihtiyaçlarına çözüm olarak farklı mekan kurgularının sergilendiğini belirten Güran Gökyay, “Biz 90 yaşında, gelişmiş pazarlarda çeyrek asra yakın bilgi ve deneyime sahip, geleceği öngörme kabiliyeti olan bir şirketiz. Çalışma alanlarının en iyi şekilde nasıl değerlendirilebileceğini ve insanların ne istediğini biliyoruz. Yaptığımız çalışmalarla ofislerde ortak alanların doğru kullanımını sağlıyoruz. Örneğin toplantı salonlarını, masayı hatta koltuğu rezerve ederek, mekanın verimli kullanılmasını mümkün kılıyor, organizasyonun iş yapma anlayışını esnek çözümlerle destekleyerek ‘değişim yönetimi’ yapıyoruz.

Bu merkezde göreceksiniz ki, tasarımlarımızı 4 metrekarelik bir alanda, 20 metrekarelik bir ofiste veya devasa bir gökdelende hayatınıza dahil edebilirsiniz. İstediğiniz son teknolojiyle donatılmış ürünleri seçeceksiniz, biz onu en küçük alanlardan en büyük iş ve yaşam mekanlarına kadar her büyüklüğe uygulayacağız. Merkezdeki 4 metrekarelik örnek ofisimizde, bu iddiamızı gerçeğe dönüştürüyor ve konuklarımıza bizzat gösteriyoruz” dedi.

Alışılmışın dışında bir satın alma deneyimi

Gökyay, sundukları diğer inovatif çözümleri ise şöyle anlattı: “Bizim en büyük farkımız kurulu, değişmez, sınırlı bir dünya sunmamamız. Bu merkeze geldiğinizde, bir perdenin teknolojik bir ürüne dönüşüp ses izolasyonu yapabileceğine tanıklık edeceksiniz. Resmi toplantılar yaptığınız ofisinizi spor salonuna dönüştüren teknolojiyle tanışacaksınız. Vücut ısısına duyarlı ışıklandırmalar, ofisler için özel tasarlanmış, tek bir kapağın arkasına sığdırılmış spor donanımları, ayağa kalkma zamanını hatırlatan masa sistemleri, ekrana dönüşebilen, aynı zamanda yazı da yazabileceğiniz duvarlar… Bu ve bunun gibi birçok yeniliği bizzat burada, ev sahipliğimizde deneyimlemenizi istiyoruz. Bu dünyada her şey sizin sağlığınız ve mutluluğunuz için tasarlandı.”

Kat planı tematik şekilde yapılanan; eğitim, ev, çalışma alanı, bekleme salonu mobilyalarının görücüye çıktığı Nurus Levent Deneyim Merkezi, ziyaretçilerine farklı bir satın alma deneyimi sunuyor. Müşteriler kurulu dekorasyonları incelemenin yanı sıra, mobilya, teknoloji, aydınlatma, renk, akustik, malzeme konusunda kendi kombinasyonlarını oluşturma şansına da sahipler.

“Bilgi ve birikimimizi ev mobilyalarına doğru genişletiyoruz”

Nurus’un, dünya inovasyon otoritelerini buluşturan Alman Tasarım Konseyi’ne dışarıdan dahil edilen tek Türk markası olduğunu ve küresel endüstriyel tasarım ekosisteminde öncü bir rol oynadığını ifade eden Renan Gökyay ise şunları söyledi:

Fraunhofer Enstitüsü bünyesinde yürütülen önemli bir araştırma projesinin paydaşıyız. 20 dünya devi ile birlikte yürüttüğümüz ‘Office21’ adlı bu proje kapsamında, dünyanın farklı coğrafyalarında aydınlatmadan sağlığa, mobilyadan tasarıma kadar her alanda iş kültürünün ve mekan kullanımının değişimini inceliyor, yapılması gerekenleri araştırıyoruz. Tasarımlarımızı bilimsel bir altyapı ile güçlendiriyoruz. Bu karşılıklı etkileşim Nurus’a mekansal öğelerin kullanımında, yeni alışkanlıkları tetikleme yönünde güçlü bir birikim sağlıyor. Çalışma alanlarında fiziksel ve duygusal sağlığa yani ‘tam iyilik hali’ne yönelik tasarımlarımız yeni bir talebi beraberinde getirdi. Kullanıcılar bu tam iyilik halinin yaşam alanlarının tümünde sürdürülebilmesini istiyor. Bu nedenle Nurus, çalışma alanlarının konforunu eve de taşıdı, ürün gamına ev dekorasyonuna yönelik tasarımları da ekledi. Artık endüstriyel tasarımdaki bilgi ve birikimimizi ev mobilyalarına, yuva konforuna doğru da genişletiyoruz. Bunun örneklerini de merkezimizde görebileceksiniz.”

Reklam Goruntulenme Bolumu