Newarc Krizi Fırsata Çevirecek



Uluslararası Yapı 2009 İstanbul Fuarı'na katılan Newarc, tüketiciye daha kaliteli ve ekonomik ürünler sunarak, toplu satışlara ve projelere ağırlık vererek krizi fırsata dönüştürecek.

www.yapi.com.tr'nin sorularını yanıtlayan Newarc Proje ve Yapı Marketler Sorumlusu Bahar Akbulut, ekonomik krizin herkes gibi kendilerini de etkilediğini, ancak tüketiciye daha kaliteli ve ekonomik ürünler sunarak, toplu satışlara ve projelere ağırlık vererek bunu bir fırsata dönüştürmek istediklerini söyledi. Newarc'ın altı yıl gibi kısa bir geçmişi olmasına rağmen arkasında ECE Armatür'ün 39 yıllık birikiminin olduğuna dikkat çeken Bahar Akbulut, marka bilinirliklerinin oldukça iyi olduğunu, pazarda üçüncü olmalarının da bunun göstergesi olduğunu sözlerine ekledi.

Bahar Akbulut, bataryanın öncelik sıralamasında alınacak en son ürün gamlarından biri olmasının sektör için bir sıkıntı yarattığını, üstelik muadil ürünü çok olduğu için fiyat kırma noktasında ciddi bir rekabet yaşandığını belirtti ve şöyle devam etti.

"Proje departmanında olduğum için, özellikle projelerde çok ciddi bir rekabet olduğunu söyleyebilirim. Yeri geliyor, ürünün kalitesi arka plana atılıyor ve fiyat kriteriyle satışlar başlıyor. Ama biz özellikle kaliteyi ön planda tutmaya devam ediyoruz. Ürünlerimiz tamamen yerli ve ciddi bir çalışmanın sonucu ortaya çıkıyorlar. Yeni modellerimiz ve tasarımlarımızla farklı bir tarzımız olduğu için talep görüyoruz. 2009 yılından umutluyuz".