Uluslararası Yapı 2009 İstanbul Fuarı'na
katılan Newarc, tüketiciye daha kaliteli
ve ekonomik ürünler sunarak, toplu satışlara ve projelere ağırlık vererek krizi
fırsata dönüştürecek.
www.yapi.com.tr'nin sorularını yanıtlayan Newarc Proje ve Yapı
Marketler Sorumlusu Bahar Akbulut, ekonomik krizin herkes gibi
kendilerini de etkilediğini, ancak tüketiciye daha kaliteli ve ekonomik ürünler
sunarak, toplu satışlara ve projelere ağırlık vererek bunu bir fırsata
dönüştürmek istediklerini söyledi. Newarc'ın altı yıl gibi kısa bir geçmişi
olmasına rağmen arkasında ECE Armatür'ün 39 yıllık birikiminin
olduğuna dikkat çeken Bahar Akbulut, marka bilinirliklerinin oldukça iyi
olduğunu, pazarda üçüncü olmalarının da bunun göstergesi olduğunu sözlerine
ekledi.
Bahar Akbulut, bataryanın öncelik sıralamasında alınacak en son ürün
gamlarından biri olmasının sektör için bir sıkıntı yarattığını, üstelik muadil
ürünü çok olduğu için fiyat kırma noktasında ciddi bir rekabet yaşandığını
belirtti ve şöyle devam etti.
"Proje departmanında olduğum için, özellikle projelerde çok ciddi bir rekabet
olduğunu söyleyebilirim. Yeri geliyor, ürünün kalitesi arka plana atılıyor ve
fiyat kriteriyle satışlar başlıyor. Ama biz özellikle kaliteyi ön planda tutmaya
devam ediyoruz. Ürünlerimiz tamamen yerli ve ciddi bir çalışmanın sonucu ortaya
çıkıyorlar. Yeni modellerimiz ve tasarımlarımızla farklı bir tarzımız olduğu
için talep görüyoruz. 2009 yılından umutluyuz".