Mudurnu Şehir Markası Yarışması



Amaç
Yarışmanın amacı, öncelikle Mudurnu’nun görünürlüğünü ortaya çıkarmak ve ilçenin markalaşmasına öncülük etmektir. Değerlendirme neticesinde dereceye giren eser, Mudurnu’nun “Görsel Kurumsal Kimliği” olarak kullanılacaktır. Böylece, 2014 yılından bu yana sürmekte olan “Mudurnu Kültürel Miras Alanı Yönetim Planı” çalışmaları kapsamında, bölgenin tarihi, kültürel ve doğal değerlerinin ortaya çıkarılması ve yaşatılması çalışmaları kolay tanınan, tutarlı ve çekici bir ‘Mudurnu Şehir Markası’ ile desteklenecektir.

Reklam Goruntulenme Bolumu

Jüri Üyeleri
Doç. Dr. Selami Özsoy, AİBÜ, İletişim Fakültesi 
Yard. Doç. Dr. Arzu Dursin, AİBÜ, Görsel İletişim Tasarımı Bölümü
Yard. Doç. Dr. Binali Tercan, AİBÜ, Şehir Bölge Planlama Bölümü
Dr. Ege Yıldırım, Şehir Plancısı
Öğr. Gör. Burcu Bostancı, AİBÜ, Mimari Restorasyon Bölümü
Öğr. Gör. Ayşegül Gürdal Pamukçu, AİBÜ, Görsel İletişim Tasarımı Bölümü
Nihan Karaman, Mimar
Semih Dimicioğlu, Mimar
Eda Ezgi Tuncer, ICON Menejerlik

Danışma Kurulu Üyeleri
Kerem Süleyman Yüksel, Mudurnu Kaymakamı - Mudurnu Kültürel Miras Alanı Başkanı
Mehmet İnegöl, Mudurnu Belediye Başkanı
Ahmet Uzun, İl Genel Meclisi Temsilcisi
Necati Yaşlı, Esnaf ve Sanatkârlar Odası Başkanı
Necdet Akay, Mudurnu Kültür Turizm ve Dayanışma Derneği Başkanı
Sami Özdemir, Bolu Mudurnulular Derneği Temsilcisi
Levent Özçelik, Halk Eğitim Merkezi Müdür Yardımcısı

Yarışma Takvimi
Son Başvuru Tarihi: 31 Temmuz 2015
Jüri Değerlendirmesi Sonucu İlanı: 10 Ağustos 2015

Ödüller
Birincilik Ödülü: 5.000 TL
Diğer katılımcıların eserleri Mudurnu Alan Yönetimi internet sitesinde sergilenecektir.

Yarışma katılım formu ve şartnamesine buradan ulaşabilirsiniz.