Mimariden Aydınlatmaya Sözsüz Satış Yöntemleri



"Perakende ve Görsel Yönetim' 08" konferansı, dünyanın önemli otoritelerini sektör temsilcileri ile buluşturuyor. Müşteri sadakatinin büyük önem kazandığı günümüzde perakende markaları mekan, ürün tasarımları ve görsel yönetim uygulamaları ile pazarda bir adım öne çıkmaya çalışırken, "sözsüz satış" olarak adlandırılan ve aydınlatmadan mimariye, mağaza personelinin giyiminden raf düzenine, vitrin düzenlemesinden mağaza içerisinde çalınan müziğe ve mağazada kullanılan kokuya kadar pek çok unsuru içinde barındıran perakende tasarımı ve görsel yönetim, Odak Danışmanlık'ın düzenlediği konferansta her yönüyle ele alınacak.

Konsept koordinatörlüğünü ünlü moda tasarımcısı Özlem Süer yaptığı konferasın basın sponsoru ise Türkiye’deki mimarlık yayıncılığının sanal ortamdaki yüzü mimarizm.com.

Konferansa damga vuracak isimlerden Brian Dyches, trendler ve gelecekle ilgili öngörüleri, markaların yarınları için çizdiği yol haritalarıyla biliniyor. Brian Dyches konferansta müşteriyi etkileyen tasarımlar, perakende tasarımda uluslararası trendler ve perakendede dünya çapında büyüme fırsatları, 2008 yılının en başarılı mağaza ve market tasarım trendlerinin uygulama örneklerini anlatacak. Dyches markaları, perakendecileri, mimarları ve tasarımcıları dünyanın en büyük pazarı olan Çin’de neler beklediğine de vurgu yapacak. Konferansta, perakende sektörünün temsilcileri tüm dünyada perakende ve marka tasarımı, marka reklamları, marka yaratma ve geliştirme, moda tasarımı, markaya uygun mekan oluşturma, ürün ve dağıtım stratejileri, perakende mekanları ve entegre iletişim konularında otorite kabul edilen Barbara Nerozzi ile biraraya gelecek.

Konferansın bir diğer otorite ismi ise Giglio Roncaglia. Reklam, marka ve moda ilişkisi, moda tasarımı, kadınlara yönelik pazarlama ve iletişim yaklaşımları ve moda perakendesi konularında uluslararası bir üne sahip olan Roncaglia, konferans katılımcılarına bu alandaki uluslararası yaklaşımları ve trendleri anlatacak. Tüm dünyada “sanatın mağazaya nasıl hayat verdiğini anlatan isim” olarak tanıtan Jörn Fröhlich de, konferansın bir diğer konuşmacısı. Fröhlich sunumunda, hayal gücü ile pazarlamanın birleştirilmesinden, görselliğin büyük gücü ile tasarım ve sunum arasındaki güçlü bağları gözler önüne serecek. Konferansa ayrıca, Philips Uluslararası Satış Direktörü Emile Van Dıjk, Divan Pastaneleri Pazarlama Müdürü Bade Tomruk, Maybe Desing’dan Erdem Akal ile Vitra-Karo Pazarlama Müdürü Konça Çalkıvık birer sunum gerçekleştirecek.

Walt Behnke de konuşmacı
Konferansa konuşmacı olarak Walt Behnke de katılacak. Türkiye’de deneyimsel pazarlama konusunda bir ilk olan Doğuş OtoMotion İstanbul’un tasarlanması ve yaratımı sürecini yöneten Behnke, deneysel pazarlamanın günümüzde yaşanan mesaj kirliliğine karşı, gelenksel pazarlama tekniklerine bir alternatif olarak değil, önemli bir parçası olarak buna nasıl katkı sağladığını anlatacak.

Konferans hakkında bilgi veren Odak Eğitim’in kurucusu Semra Sevinç, günümüzde perakende sektöründe tasarım ve görsel yönetimin olmazsa olmaz bir kural haline geldiğine dikkat çekti. Tüm sektör temsilcilerini bir araya getirerek, uluslararası deneyimleri paylaşmak istediklerini vurgulayan Sevinç, “Bugün tüm dünya, mağazaları birer tiyatro sahnesi olarak kabul ediliyor. Müşteri ile kurulan duygusal bağda, ürün tasarımı, mekan, reklam ve vitrin tasarımını içine alan tüm perakende markasının tasarımı ve görsel yönetim öne çıkıyor. Swiss Otel’de 30 Nisan Çarşamba günü ilki gerçekleşecek konferansımızın ülkemiz perakende sektörüne yepyeni ışıklar sunacağına inanıyoruz” dedi.

Detaylı bilgi için lütfen tıklayınız.