Türkiye'nin önde gelen firmalarının üst düzey yöneticileri, 22 Eylül Salı günü dördüncüsü düzenlenen CMO Summit’te bir araya geldi. Pazarlamanın bugünün ve geleceğinin tartışıldığı zirvede, yöneticiler sürdürülebilirlik, dijitalleşme, doğru büyüme gibi konuları masaya yatırırken marka hikayelerine de yer verdiler. Zirvenin sonunda gerçekleştirilen “En Etkin 50 CMO” (Pazarlama Yöneticisi) Ödül Töreni’nde ise uzun ve detaylı araştırmalar sonucu belirlenen pazarlama yöneticilerine ödülleri takdim edildi. Ödül alan isimler arasında Yurtbay Seramik Pazarlamadan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Melis Yurtbay da yer aldı.
Pazarlamanın iş dünyasındaki fark yaratan rolüne dikkat çekildi
“Pazarlamanın Geleceği”, “Anlamın Peşinden Gitmek”, “Türkiye'de Dijitalleşme: Dönüşürken Büyümek”, “Sınırları Olmayan Markalardan Pazar Deneyimleri” başlıklı panellerin yanı sıra dikkat çekici konuşma ve sunumların da gerçekleştiği zirvede bir araya gelen pazarlamanın öncülerinin iş dünyasındaki fark yaratan rolüne ve önemine dikkat çekildi. Tüketici beklentilerinin karşılanması, yeni iletişim kanallarının varlığı, satışta metaverse ve e-gaming deneyimi konularının altının çizildiği zirve, kişi ve kurumların vizyonlarını paylaşmalarına olanak sağladı.
Zirvenin sonunda DataExpert iş birliğiyle BMI Business School tarafından yürütülen “En Etkin 50 CMO” araştırmasının sonuçları açıklandı ve kazanan yöneticilere ödülleri takdim edildi. Detaylı araştırma ve sorularla belirlenen listede yer alan isimlerin toplam şirket bütçelerinin ortalama yüzde 10’unu yönettiği belirtildi. Ödül alan isimlerden biri de Yurtbay Seramik Pazarlamadan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Melis Yurtbay oldu.
Yurtbay Seramik’in konumlandırılması Melis Yurtbay’a emanet
Melis Yurtbay, çift diploma programı ile University for the Creative Arts ve American Intercontinental University İç Mimarlık bölümünden mezun oldu. Regents University European Business School’da Uluslararası Pazarlama Yönetimi üzerine yüksek lisans yapan Yurtbay, ulusal ve uluslararası pek çok projede pazarlama, tasarım, ürün geliştirme gibi alanlarda çalıştı.
2015 yılından bu yana vizyon ve büyüme hedefleri doğrultusunda Yurtbay Seramik’in pazarlama stratejisini belirleyen Melis Yurtbay’ın firmanın marka iletişiminde dışa açılan, katma değer yaratan pek çok projesinde imzası bulunuyor. Endüstri akademi iş birlikleri ile sektör için nitelikli iş gücü ve tasarımcıların yetiştirilmesi, seramik sektöründe tasarımın öneminin vurgulanması gibi konulara değinen Yurtbay, Yurtbay Seramik Pazarlamadan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi olarak görevine devam ediyor. Melis Yurtbay, Yurtbay Seramik’in, zirvede de önemine özellikle değinilen dijital dönüşüm ve inovasyon ile sürdürülebilirlik-sağlık-yerelleşme eksenindeki tüketici iletişimi ve ürün portföyünün geliştirilmesi alanlarındaki konumlandırma çalışmalarını yürütüyor.