Tüketicilerinin ihtiyaçlarına uygun, hayatı kolaylaştıracak yeni ürünler sunmaya devam eden Marshall, 13 Nisan 2016 Çarşamba günü tarihi Hüsrev Kethüda Ortaköy Hamamı’nda düzenlediği etkinlikle, sektörde çığır açacak yeni boyaları Marshall SİL-PAK ve Marshall Antibakteriyel’i tanıttı.
"Hayatı kolaylaştıran ürünler sunmaya devam ediyoruz"
AkzoNobel Marshall Genel Müdürü Petros Katsampouris etkinlikte yaptığı konuşmada, “‘Renklendir Hayatı’ sloganımızla, 60 yılı aşkın süredir olduğu gibi 2016’da da yenilikçi yaklaşımlarımızla, tüketiciyi önemseyen ve onların hayatını kolaylaştıran ürünler sunmaya devam ediyoruz. İnsanları daha fazla mutlu edecek işler yapmaya çalışıyoruz. Bugün buradai Türkiye’de Leke Tutmayan Teknoloji ile geliştirilmiş Marshall SİL-PAK ile bakterilere karşı %99 koruma sağladığı Sağlık Bakanlığı tarafından onaylanan Gümüş İyonlu Marshall Antibakteriyel’i tüketicilerimizin beğenisine sunmanın gururunu yaşıyoruz.” dedi.
Sürdürülebilir olmanın önemine dikkat çeken Petros Katsampouris, "AkzoNobel olarak Türkiye'de, Marshall markasıyla 1954 yılından bu yana çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Ürün geliştirmede güvenliği çok önemsiyoruz. Kullandığımız hammaddelerin sürdürülebilir olmasına, çevreye en az zararı verecek hammaddeler olmasına dikkat ediyoruz. Kimyasallar konusunda hassasız. Boyalarımızdaki antibakteriyel özelliği de gümüş iyonları ile sağlıyoruz." şeklinde konuştu.
İdeal boya nasıl olmalı?
"Ürün geliştirirken ideal boya nasıl olmalı" sorusunun cevaplarını arayarak çalışmalara başlandığının altını çizen AkzoNobel Marshall Pazarlama Müdürü Pınar Adabağ ise, tüketicilerin kolay silinebilir, leke tutmayan, silerken zarar görmeyen ve parlak görünümünü kaybetmeyen bir boyaya ihtiyaç duyduğunu tespit ederek, tüm bu ihtiyaçları en tatmin edici şekilde karşılayan, Marshall SİL-PAK’ı geliştirdiklerini belirtti.
Adabağ, yılın diğer iddialı ürünü Sağlık Bakanlığı onaylı, %99 bakterilere karşı koruma sağlayan gümüş iyonlu Marshall Antibakteriyel’in ise hijyenin önem kazandığı mekanlar için ideal bir ürün olduğunu belirterek, tüketicileri lekelere ve bakterilere karşı önlemi duvarda almaya davet etti.
"Mobilya yerine duvar renginizi değiştirin"
Etkinliğe katılan 5 çocuk annesi iş kadını Ayşe Kucuroğlu ise, hareketi bol olan evlerde Marshall sayesinde lekelenen, kirlenen duvarların sorun olmaktan çıktığını ve hijyen sağlayan duvarlarla dekorasyona çok farklı bir boyut kazandırıldığını vurguladı. Kucuroğlu, mobilya yerine duvarların rengini değiştirmenin de evin enerjisini yükselttiğini belirtti.
Dünyada AkzoNobel...
Dünyanın en büyük küresel boya ve kaplamalar şirketi ve özel kimyasalların ana üreticisi olan AkzoNobel, dünya genelinde endüstri ve tüketicilere yenilikçi ürünler sunuyor. Müşterileri için sürdürülebilir cevaplar geliştirmek konusunda iddialı olan AkzoNobel’in portföyünde, Dulux, Sikkens, International ve Eka gibi iyi bilinen markalar bulunuyor. AkzoNobel, Türkiye’de de Marshall markası ile küresel teknoloji ve tecrübelerle geliştirilmiş ürün ve renk hizmetleriyle hayata renk katıyor.
Genel merkezi, Amsterdam Hollanda’da bulunan AkzoNobel, Global Fortune 500 Şirketleri arasında yer alıyor ve sürdürülebilirlik alanında lider konumda sınıflandırılıyor. AkzoNobel’in dünya çapında 80’den fazla ülkede, 55 bin çalışanı bulunuyor.