Marshall, Türkiye’nin En Beğenilen Boya Markası Seçildi
'Bir dokunuşla bambaşka' sloganıyla
dekorasyon ve renklere yön veren Marshall, Capital
dergisinin artık gelenekselleşen ve bu yıl sekizincisi düzenlenen
Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri Araştırması’nda En
İyi Boya Markası Ödülü’ne layık görüldü. Türkiye’nin en beğenilen 20
şirketi ve 26 sektörün şampiyonları, Capital Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri
Araştırması’nda bin 351 orta ve üst düzey yöneticinin oylarıyla belirlendi ve
kaliteli ürün sunan, tasarım ve yenilikleriyle ön plana çıkan firmalar itibar
liginde üst sıralarda yer aldı.
Capital Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri Araştırması ödül töreninde
Marshall adına En İyi Boya Markası Ödülü’nü alan Marshall Boya Pazarlama Müdürü
Murat Güney, ödülle ilgili olarak şunları söyledi: “Yenilikçi
ürün ve hizmetleri pazara sunmanın yanı sıra Kurumsal Sosyal Sorumluluk, çalışan
memnuniyeti, çevre duyarlılığı gibi konularda yaptığımız çalışmaların,
Türkiye’nin üst düzey yöneticileri tarafından algılanıp takdir edilmesi markamız
ve bizim adımıza gurur verici. Marshall olarak, başarılarımızı gelecekte de
devam ettirecek ve bu çalışmalarımızı müşterilerimize en iyi şekilde
yansıtacağız.”
Capital dergisi araştırması
İlki 1999 yılında düzenlenen Capital Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri
Araştırması, sadece Türkiye iş dünyasının önde gelen şirketlerine ışık tutmakla
kalmıyor, aynı zamanda konumlarını belirlemelerini sağlayan bir çalışma olmanın
da ötesine geçiyor. Bu yıl 10’uncusu düzenlenen araştırma, uluslararası düzeyde
en beğenilen firmaların seçildiği Fortune dergisinin “The Most Admired
Companies” ve Financial Times gazetesinin “The Most Respected Companies”
çalışmaları ile bir tutuluyor ve iş dünyası tarafından büyük bir ilgiyle
karşılanıyor.
Türkiye’de önemli bir boşluğu dolduran araştırma, şirketleri sadece finansal
göstergeleri ile değil, aynı zamanda “Yönetim ve şirket şeffaflığı”, “Yeni ürün
geliştirme yeteneği”, “Müşteri ve çalışan memnuniyeti” gibi unsurlarla da
değerlendiriyor. Capital’in araştırması, “Kurumsal itibar” ve “İtibar yönetimi”
kavramlarının firmaların başarısında ne kadar önemli olduğunu da
kanıtlıyor.