Marshall, Türkiye’nin En Beğenilen Boya Markası Seçildi



'Bir dokunuşla bambaşka' sloganıyla dekorasyon ve renklere yön veren Marshall, Capital dergisinin artık gelenekselleşen ve bu yıl sekizincisi düzenlenen Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri Araştırması’nda En İyi Boya Markası Ödülü’ne layık görüldü. Türkiye’nin en beğenilen 20 şirketi ve 26 sektörün şampiyonları, Capital Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri Araştırması’nda bin 351 orta ve üst düzey yöneticinin oylarıyla belirlendi ve kaliteli ürün sunan, tasarım ve yenilikleriyle ön plana çıkan firmalar itibar liginde üst sıralarda yer aldı.

Capital Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri Araştırması ödül töreninde Marshall adına En İyi Boya Markası Ödülü’nü alan Marshall Boya Pazarlama Müdürü Murat Güney, ödülle ilgili olarak şunları söyledi: “Yenilikçi ürün ve hizmetleri pazara sunmanın yanı sıra Kurumsal Sosyal Sorumluluk, çalışan memnuniyeti, çevre duyarlılığı gibi konularda yaptığımız çalışmaların, Türkiye’nin üst düzey yöneticileri tarafından algılanıp takdir edilmesi markamız ve bizim adımıza gurur verici. Marshall olarak, başarılarımızı gelecekte de devam ettirecek ve bu çalışmalarımızı müşterilerimize en iyi şekilde yansıtacağız.”

Capital dergisi araştırması

İlki 1999 yılında düzenlenen Capital Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri Araştırması, sadece Türkiye iş dünyasının önde gelen şirketlerine ışık tutmakla kalmıyor, aynı zamanda konumlarını belirlemelerini sağlayan bir çalışma olmanın da ötesine geçiyor. Bu yıl 10’uncusu düzenlenen araştırma, uluslararası düzeyde en beğenilen firmaların seçildiği Fortune dergisinin “The Most Admired Companies” ve Financial Times gazetesinin “The Most Respected Companies” çalışmaları ile bir tutuluyor ve iş dünyası tarafından büyük bir ilgiyle karşılanıyor.

Türkiye’de önemli bir boşluğu dolduran araştırma, şirketleri sadece finansal göstergeleri ile değil, aynı zamanda “Yönetim ve şirket şeffaflığı”, “Yeni ürün geliştirme yeteneği”, “Müşteri ve çalışan memnuniyeti” gibi unsurlarla da değerlendiriyor. Capital’in araştırması, “Kurumsal itibar” ve “İtibar yönetimi” kavramlarının firmaların başarısında ne kadar önemli olduğunu da kanıtlıyor.