Marshall, Capital dergisinin artık
gelenekselleşen ve bu yıl dokuzuncusu düzenlenen Türkiye’nin En
Beğenilen Şirketleri Araştırması’nda En İyi Boya Markası
Ödülü’ne layık görüldü. Ödülü değerlendiren Marshall Boya Genel Müdürü
Feridun Uzunyol, “Yenilikçi ürün ve hizmetleri pazara sunmanın
yanı sıra kurumsal sosyal sorumluluk, çalışan memnuniyeti, çevre duyarlılığı
gibi konularda yaptığımız çalışmaların, Türkiye’nin üst düzey yöneticileri
tarafından algılanıp takdir edilmesi markamız ve bizim adımıza gurur verici.
Marshall olarak, başarılarımızı gelecekte de devam ettirecek ve bu
çalışmalarımızı müşterilerimize en iyi şekilde yansıtacağız”
dedi.
Türkiye’nin en beğenilen 20 şirketi ve 26 sektörün şampiyonları,
Capital Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri Araştırması’nda 618 şirketten 1.347
orta ve üst düzey yöneticinin oylarıyla belirlendi. Kaliteli ürün sunan, tasarım
ve yenilikleriyle ön plana çıkan firmalar itibar liginde üst sıralarda yer
aldı.
Capital dergisi araştırması
İlki 1999
yılında düzenlenen Capital Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri Araştırması,
şirketleri sadece finansal göstergeleriyle değil, aynı zamanda 'Yönetim ve
şirket şeffaflığı', 'Yeni ürün geliştirme yeteneği', 'Müşteri ve çalışan
memnuniyeti' gibi unsurlarla da değerlendiriyor. Capital’in araştırması,
'Kurumsal itibar' ve 'İtibar yönetimi' kavramlarının firmaların başarısında ne
kadar önemli olduğunu da kanıtlıyor.