Marshall, Türkiye’nin En Beğenilen Boya Markası



Marshall, Capital dergisinin artık gelenekselleşen ve bu yıl dokuzuncusu düzenlenen Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri Araştırması’nda En İyi Boya Markası Ödülü’ne layık görüldü. Ödülü değerlendiren Marshall Boya Genel Müdürü Feridun Uzunyol, “Yenilikçi ürün ve hizmetleri pazara sunmanın yanı sıra kurumsal sosyal sorumluluk, çalışan memnuniyeti, çevre duyarlılığı gibi konularda yaptığımız çalışmaların, Türkiye’nin üst düzey yöneticileri tarafından algılanıp takdir edilmesi markamız ve bizim adımıza gurur verici. Marshall olarak, başarılarımızı gelecekte de devam ettirecek ve bu çalışmalarımızı müşterilerimize en iyi şekilde yansıtacağız” dedi.

Türkiye’nin en beğenilen 20 şirketi ve 26 sektörün şampiyonları, Capital Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri Araştırması’nda 618 şirketten 1.347 orta ve üst düzey yöneticinin oylarıyla belirlendi. Kaliteli ürün sunan, tasarım ve yenilikleriyle ön plana çıkan firmalar itibar liginde üst sıralarda yer aldı.

Capital dergisi araştırması

İlki 1999 yılında düzenlenen Capital Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri Araştırması, şirketleri sadece finansal göstergeleriyle değil, aynı zamanda 'Yönetim ve şirket şeffaflığı', 'Yeni ürün geliştirme yeteneği', 'Müşteri ve çalışan memnuniyeti' gibi unsurlarla da değerlendiriyor. Capital’in araştırması, 'Kurumsal itibar' ve 'İtibar yönetimi' kavramlarının firmaların başarısında ne kadar önemli olduğunu da kanıtlıyor.