Marka Kent Stratejik Planı’nın hazırlanması için İzmir Kalkınma
Ajansı’nın açtığı ihaleyi kazanan Art Grup önderliğindeki konsorsiyum, projenin
ilk aşaması olan araştırma sürecini tamamladı.
İzmir Marka Kent Stratejik Planı’nın hazırlanması
için İzmir Kalkınma Ajansı’nın (İZKA) açtığı
ihaleyi kazanan Art Grup önderliğindeki konsorsiyum, projenin
ilk aşaması olan araştırma sürecini tamamladı. Konsorsiyum üyeleri ve İzmir
Kalkınma Ajansı uzmanları araştırma süresince 3 bin 300 kişi ile yapılan görüşme
sonuçlarını İzmir Reklamcılar Derneği üyeleri ile paylaştı. Sohbet havasında
geçen toplantıda İzmir ile ilgili görüş alışverişinde bulunuldu.
Düşünce paylaşımı
Art Grup Eş Başkanı Fehmi Özkan “Araştırma sonuçlarının ilk
halini Reklamcılar Derneği Üyeleri ile paylaşıyoruz. Meslektaşlarımızın
düşünceleri ve katılımı olmadan hazırlanmış bir stratejik plan düşünülemez”
dedi. Araştırma sonuçlarını İzmir Kalkınma Ajansı Yönetim Kurulu ile paylaşıp
analizleri de yaptıktan sonra kamuoyuna açıklayacaklarını belirten Özkan
“Şimdilik, İzmir için ‘çok fazla değeri olan, bu yüzden kendini yeterince
anlatamayan şehir’ diyebilirim. Bu strateji sonucunda hangi değerlerini ön plana
çıkarması gerektiğini sizlerle birlikte belirleyeceğiz.Bütün kurumlar İZKA’ya
inanıyor ve tarafsızlğına güveniyor” dedi.